Abonnere i på blade/magasiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Muffin_girl

Tullepigen90 skriver:

Hejsa

Abbonere i på blade/magasiner og hvis ja hvilke?

Nej gør jeg ikke.. Jeg er simpelthen for nærig.. Syntes det er så mange penge.. Engang imellem, meget sjældent så køber jeg et, for at forkæle mig selv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

trunte89

Har gjort på Historie, men synes det blev for dyrt, så køber det bare nogle gange nu. Men vi køber Se&Hør hver uge, og har egentligt tænkt at abonnere på det når vi alligevel køber det.

Anmeld

8. juni 2012

Tullepigen90

Sjovt at høre
Jeg abonnere selv på Boligplus, Boligmagasinet, Jeanne D'Arc living og på woman. Udover det får jeg hver uge Billedbladet
Jeg overvejer dog kraftigt at stoppe med Boligmagasinet, da jeg ikke synes at det er min stil i bladet, men jeg går og overvejer at abonnere på et engelsk boligblad, da de i England har SÅ mange blade og magasiner i forhold til i danmark.

Anmeld

8. juni 2012

Clisolka

Vi abonnerer ikke på nogle blade herhjemme, men vi køber fast se og hør hver uge 

Anmeld

8. juni 2012

MariaJ

Jeg abonnerer ikke på noget, men læser masser af blade og magasiner. Jeg kan bare bedre lide at købe dem i butikken til en dag, hvor man har lyst til at forkæle sig selv eller til en tog- eller flytur end bare at få dem i postkassen. Jeg køber heller ikke nødvendigvis samme blad hver uge/måned.

Anmeld

8. juni 2012

Frk.S

Jeg har haft abonnement på Woman og Iform, men har det ikke længere.

Jeg synes de kom for tit, så jeg nåede simpelthen ikke at få dem læst. Og eftersom der ikke er noget at spare ved at have abonnement fremfor at købe bladet i butikken, så vil jeg hellere købe et enkelt blad en gang i mellem, hvis jeg har lyst til det.

Anmeld

8. juni 2012

Frk.S

Jeg går og overvejer at begynde at abonere på dem! Men er de gode, står der noget godt i dem?

Jeg tillader mig lige at svare. Jeg synes da godt der kunne stå nogle spændende ting. Men efter mange års abonnement, er det gået op for mig at det er meget det samme der står deri.

Hvis du ikke har noget imod at bladene ikke er nye, så har jeg en masse brugte til salg (BILLIGT). De er kun læst 1 gang (nogle er faktisk slet ikke læst endnu   ) så man kan ikke se de er brugt.
Du kan bare skrive en besked hvis det har interesse.

Anmeld

8. juni 2012

heaven

ja ja ja ja  - så er man vel mormor-agtig.... jeg ELSKER at læse "ud&hjemme". Har abonneret på det længe men har opsagt det, da jeg ikke nåede at få dem læst... så nu køber jeg det, når jeg liige lyster

Jannie

Anmeld

8. juni 2012

HeidiØ

Tullepigen90 skriver:

Hejsa

Abbonere i på blade/magasiner og hvis ja hvilke?

Jeg er lige røget i "I form fælden" De havde et godt intro tilbud.. og bladet er ok. Min kæreste abonnerer på Ill. Historie. Og jeg har i mange år abonneret på Woman, men det er efterhånden et par år siden jeg droppede det..

Anmeld

8. juni 2012

JulieE

Nessie skriver:

VI abonnerer på Historie bladet, de har nogle meget interessante artikler

Det gør vi også  Vi abbonnerer på "Alt om historie" og min far abbonnerer på "Illustreret videnskab - Historie" og så bytter vi  Der er nogle vildt spændende artikler i. Er lidt nørdet når det gælder historie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.