Abonnere i på blade/magasiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Tullepigen90

Hejsa

Abbonere i på blade/magasiner og hvis ja hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

merichs

Tullepigen90 skriver:

Hejsa

Abbonere i på blade/magasiner og hvis ja hvilke?

Har i flere år abonneret på Iform-bladet, men stoppede for et par måneder siden da jeg simpelthen ikke fik dem læst mere

Anmeld

8. juni 2012

SS82

Har i flere år abonneret på Iform-bladet, men stoppede for et par måneder siden da jeg simpelthen ikke fik dem læst mere

Jeg går og overvejer at begynde at abonere på dem! Men er de gode, står der noget godt i dem?

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

VI abonnerer på Historie bladet, de har nogle meget interessante artikler

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Jeg har abonnement på woman og har haft det siden blad nr, 2 jeg købte det første og så var jeg nødt til at have det

Anmeld

8. juni 2012

merichs

Slott skriver:

Jeg går og overvejer at begynde at abonere på dem! Men er de gode, står der noget godt i dem?

Der har da til tider været gode artikler i... Men som sagt, fik dem ikke læst til sidst så ved ikke hvordan de er nu 

Anmeld

8. juni 2012

Noahmor

Nessie skriver:

VI abonnerer på Historie bladet, de har nogle meget interessante artikler

Det har vi også. Er super interessant læsning. 

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Vi gør ikke rigtigt. Eller dvs vi får Anders And bøgerne. Og så får vi 10 gange om året et blad der hedder Svinghjulet (mest min mand der læser det) Ellers gør vi faktisk ikke. Har før abonneret på Basserne men det er blevet valgt fra dels pga økonomien og dels fordi vi som regel ikke nåede at læse det inde blad inden det næste kom Så nu køber vi det og andre når vi lige kommer over det og vi har lyst til at købe det

Anmeld

8. juni 2012

BabyMus

Jeg gør ikke mere, for jeg fik simpelthen heller ikke læst dem til sidst. Så jeg stoppede. Men jeg har også haft Woman og Sirene, og så et mad magasin.

Anmeld

8. juni 2012

lhn89

Her hjemme har vi Bo bedre og Boligmagasinet - overvejer dog at skifte Bo bedre ud med Cover Kids

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.