Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Skønt at høre!! Håber det fortsætter sådan!
Skønt at høre!! Håber det fortsætter sådan!
Tusind tak, det håber vi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Ja, vi har haft lidt travlt på det sidste. Ombygningen af stuen og køkkenet er lige rundt om hjørnet. Der er lavet værelse og soveværelse i kælderen.Jeg har tilmeldt mig et forskningsprojekt for whiplashskadede og ja, så er jeg lige gået i gang med næsespray igen Så nu er vi i gang Har døjet en del med hovedpine, dog ikke pga. hormoner eller lignende, men generelt bare mit piskesmæld og en hård tur i MR-skanner som min krop reagerde temmelig kraftigt på. Men nu er jeg ved at være ovenpå igen, og vi er SÅ klar til at give PB et nyt forsøg. Skal på klinikken igen d. 20., for at se om alt stadig er som det skal være, og regner så med at starte op på Pergoveris dér. Jeg har fået alt medicinen hjem, så vi har styr på det hele Det hele kører på skinner for os i øjeblikket, så det håber vi, at det vil blive ved med det næste års tid
Ja, vi har haft lidt travlt på det sidste.
Ombygningen af stuen og køkkenet er lige rundt om hjørnet. Der er lavet værelse og soveværelse i kælderen.Jeg har tilmeldt mig et forskningsprojekt for whiplashskadede og ja, så er jeg lige gået i gang med næsespray igen
Så nu er vi i gang Har døjet en del med hovedpine, dog ikke pga. hormoner eller lignende, men generelt bare mit piskesmæld og en hård tur i MR-skanner som min krop reagerde temmelig kraftigt på.
Men nu er jeg ved at være ovenpå igen, og vi er SÅ klar til at give PB et nyt forsøg. Skal på klinikken igen d. 20., for at se om alt stadig er som det skal være, og regner så med at starte op på Pergoveris dér. Jeg har fået alt medicinen hjem, så vi har styr på det hele
Det hele kører på skinner for os i øjeblikket, så det håber vi, at det vil blive ved med det næste års tid
La´chrissen skriver: Nej hvor dejligt for jer. Håber det er denne gang, der gør sin søn til storebror. Og så krydser jeg lige fingre for at vi begge snart kan melde os ind i en termins gruppe jeg er selv på Suprecur næsespray og skal scannes den 13 for at se om det er tid til Puregon er også i gang med lang protokol og icsi. Dette er 2. Forsøg.
Nej hvor dejligt for jer. Håber det er denne gang, der gør sin søn til storebror. Og så krydser jeg lige fingre for at vi begge snart kan melde os ind i en termins gruppe jeg er selv på Suprecur næsespray og skal scannes den 13 for at se om det er tid til Puregon er også i gang med lang protokol og icsi. Dette er 2. Forsøg.
Uuuuhhhh, hvor spændende
Så må vi lige for at vi kommer til at følges ad
Det er også 2. ICSI forsøg i denne omgang.
Med Daniel tog det 3 friske forsøg, og 1 fryseforsøg. Håber ikke det bliver det samme denne gang. Kan mærke på mig selv at det er hårdere denne gang, end det var første gang
Nessie skriver: Uuuuhhhh, hvor spændende Så må vi lige for at vi kommer til at følges ad Det er også 2. ICSI forsøg i denne omgang. Med Daniel tog det 3 friske forsøg, og 1 fryseforsøg. Håber ikke det bliver det samme denne gang. Kan mærke på mig selv at det er hårdere denne gang, end det var første gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128