En lille update fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Nessie

pastry26 skriver:

Det er bare en skøn følelse når alting flasker sig!   for dig!!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

TAK

Tingene har det med at komme i klumper hos os.

Nu har vi lige haft en besværlig periode, men nu går det fremad, så det skal nok lykkes

Og selv om jeg er "gammel", så er jeg meget fertil i følge lægen, og det er jo altid positivt, skal bare også kunne holde på de små

Det kender jeg alt for godt. Sådan har livet en tendens til at gøre

At du er er meget fertil er da et rigtig godt tegn! Så sender jeg lidt  for en graviditet og mange  for, at du kan holde på dem...

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Det kender jeg alt for godt. Sådan har livet en tendens til at gøre

At du er er meget fertil er da et rigtig godt tegn! Så sender jeg lidt  for en graviditet og mange  for, at du kan holde på dem...

Tak, tager glad imod alle krydsede fingre

Anmeld

8. juni 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Ja, vi har haft lidt travlt på det sidste.

Ombygningen af stuen og køkkenet er lige rundt om hjørnet. Der er lavet værelse og soveværelse i kælderen.
Jeg har tilmeldt mig et forskningsprojekt for whiplashskadede og ja, så er jeg lige gået i gang med næsespray igen

Så nu er vi i gang  Har døjet en del med hovedpine, dog ikke pga. hormoner eller lignende, men generelt bare mit piskesmæld og en hård tur i MR-skanner som min krop reagerde temmelig kraftigt på.

Men nu er jeg ved at være ovenpå igen, og vi er SÅ klar til at give PB et nyt forsøg.
Skal på klinikken igen d. 20., for at se om alt stadig er som det skal være, og regner så med at starte op på Pergoveris dér.
Jeg har fået alt medicinen hjem, så vi har styr på det hele

Det hele kører på skinner for os i øjeblikket, så det håber vi, at det vil blive ved med det næste års tid

Det bliver da helt klart jeres år 

Anmeld

8. juni 2012

Camillos

Nessie skriver:

Ombygningen af stuen og køkkenet er lige rundt om hjørnet. Der er lavet værelse og soveværelse i kælderen.
Jeg har tilmeldt mig et forskningsprojekt for whiplashskadede og ja, så er jeg lige gået i gang med næsespray igen

Så nu er vi i gang  Har døjet en del med hovedpine, dog ikke pga. hormoner eller lignende, men generelt bare mit piskesmæld og en hård tur i MR-skanner som min krop reagerde temmelig kraftigt på.

Men nu er jeg ved at være ovenpå igen, og vi er SÅ klar til at give PB et nyt forsøg.
Skal på klinikken igen d. 20., for at se om alt stadig er som det skal være, og regner så med at starte op på Pergoveris dér.

Det hele kører på skinner for os i øjeblikket, så det håber vi, at det vil blive ved med det næste års tid

Anmeld

8. juni 2012

Happiness

Skønt at høre! Og selvfølgelig fortsætter det på skinner det næste år, og mange år efter det

Det har I fortjent!

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Det bliver da helt klart jeres år 

Det håber jeg virkelig

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Camillos skriver:

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Happiness skriver:

Skønt at høre! Og selvfølgelig fortsætter det på skinner det næste år, og mange år efter det

Det har I fortjent!

Tusind tak

Vi er vant til store bump og omveje til målet, men det lykkes os næsten altid at komme dertil, så vi er fortrøstningsfulde

Anmeld

8. juni 2012

HeidiØ

Nessie skriver:

Skønt at høre!! Håber det fortsætter sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.