Polteraben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

BekyMrer mig nok for meget (er nok bange for at blive udsat for noget jeg ik har lyst til)... Hva fan gør man hvis man har vigtige planer som

Veninderne ik kender til, lige netop den dag de har bestemt at holde polteraben. Tænker fx aftaler hos bryllupskagekonditoren, aftale hos fotografen, samtale hos præsten osv. Ting man ik bare ka aflyse

Du bekymre dig ALT for meget. Min veninde var ved, at "dø" over, at hun ikke vidste noget og udspurgte os alle. Synes faktisk det var lige ærgeligt, at hun ikke bare kunne slappe af og nyde den dag vi var ved, at arrangere for hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

BekyMrer mig nok for meget (er nok bange for at blive udsat for noget jeg ik har lyst til)... Hva fan gør man hvis man har vigtige planer som

Veninderne ik kender til, lige netop den dag de har bestemt at holde polteraben. Tænker fx aftaler hos bryllupskagekonditoren, aftale hos fotografen, samtale hos præsten osv. Ting man ik bare ka aflyse

nu er jeg ikke selv gift men har efterhånden været til en del polterabender samt planlagt en del af dem..

En enkelt gang har moderen til bruden været med indtil frokost - men der hentede vi også bruden på hendes job og det ville hendes mor gerne opleve.. ellers har mødre og svigermødre aldrig været med.

Vi har flere gange gjort det at der så enten er holdt frokost hos forældrene til bruden når vi har været afsted eller både brudens forældre samt svigerforældre har stået som værter ved festen om aftenen når vi er mødtes med drengene..

Mens vi har planlagt en polterabend har vi været i tæt dialog med brudens mor så vi kunne finde en dag i kalenderen hvor vi viste brudeparret ikke skulle noget vigtigt som ikke kunne aflyses ( oftest har det været familie tamtam - men hvor familien jo selv skulle deltage i polterabenden)

Læn dig tilbage og nyd at der er nogen som giver dig en polterabend - så skal alt det andet nok ordne sig og nåes inden brylluppet.. Det er jo ikke noget man kan forvente men håbe på man får

Og tillykke med det forestående bryllup

Anmeld

7. juni 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hvordan var det at ha dem med? Min veninde har bedt om En liste om hvilke veninder jeg gerne vil ha med. Men hun har ik spurgt om jeg vil ha familie med og hun har også før sagt at jeg får en god dag med mine veninder. 

Hvis der er noget familie du gerne vil have med, så skriver du da bare dem på listen for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.