Anonym skriver:
BekyMrer mig nok for meget (er nok bange for at blive udsat for noget jeg ik har lyst til)... Hva fan gør man hvis man har vigtige planer som
Veninderne ik kender til, lige netop den dag de har bestemt at holde polteraben. Tænker fx aftaler hos bryllupskagekonditoren, aftale hos fotografen, samtale hos præsten osv. Ting man ik bare ka aflyse 
nu er jeg ikke selv gift men har efterhånden været til en del polterabender samt planlagt en del af dem..
En enkelt gang har moderen til bruden været med indtil frokost - men der hentede vi også bruden på hendes job og det ville hendes mor gerne opleve.. ellers har mødre og svigermødre aldrig været med.
Vi har flere gange gjort det at der så enten er holdt frokost hos forældrene til bruden når vi har været afsted eller både brudens forældre samt svigerforældre har stået som værter ved festen om aftenen når vi er mødtes med drengene..
Mens vi har planlagt en polterabend har vi været i tæt dialog med brudens mor så vi kunne finde en dag i kalenderen hvor vi viste brudeparret ikke skulle noget vigtigt som ikke kunne aflyses ( oftest har det været familie tamtam - men hvor familien jo selv skulle deltage i polterabenden)
Læn dig tilbage og nyd at der er nogen som giver dig en polterabend - så skal alt det andet nok ordne sig og nåes inden brylluppet.. Det er jo ikke noget man kan forvente men håbe på man får

Og tillykke med det forestående bryllup
Anmeld