Polteraben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Havde I jeres mor, søster, svigerinde eller andre familiemedlemmer med til jeres polteraben??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Solstrålebørn

Jeg har været til et polterabend hvor der var mor, søstre, svigerinder og venner med... 

Anmeld

7. juni 2012

K&S

Anonym skriver:

Havde I jeres mor, søster, svigerinde eller andre familiemedlemmer med til jeres polteraben??

Min mor og svigerinde var med til min polterabend

Min svigermor og anden svigerinde kunne desværre ikke, da de var på ferie...

Anmeld

7. juni 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

min søster og svoger blev gift i år...

der var nogle problemer med hans familie som valgte at holde polterabend for dem bag vores ryg, selvom vi havde planlagt en masse sammen...

det endte så med at min søsters del af familien holdte en "hyggepolterabend" hjemme hos dem selv, og sørget for barnepige til deres børn...

vi var os søskende, og deres venner... ikke vores forældre, som synes det var for underligt (hvorfor ved jeg ikke)

Anmeld

7. juni 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Alle sammen og moster og papmor. Der gik noget ged i det så min svigerinde kom ikke.. Min mor havde ringet til hende flere gange uden hun svare eller ringe tilbage. og så gav de op til sidst.
Gør ikke så meget. Hun er heller ikke min svigerinde mere..

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Min mor og svigerinde var med til min polterabend

Min svigermor og anden svigerinde kunne desværre ikke, da de var på ferie...

Hvordan var det at ha dem med? Min veninde har bedt om En liste om hvilke veninder jeg gerne vil ha med. Men hun har ik spurgt om jeg vil ha familie med og hun har også før sagt at jeg får en god dag med mine veninder. 

Anmeld

7. juni 2012

K&S

Anonym skriver:

Hvordan var det at ha dem med? Min veninde har bedt om En liste om hvilke veninder jeg gerne vil ha med. Men hun har ik spurgt om jeg vil ha familie med og hun har også før sagt at jeg får en god dag med mine veninder. 

Jeg synes, det var dejligt at have dem med, men min mor kendte også stort set alle de veninder, der var med, fordi jeg har kendt dem tilbage fra handelsskolen, hvor jeg stadig boede hjemme  Min mor og svigerinde tog hjem ved midnat, da vi andre "unge" tog videre fra salsabar og i byen

Jeg har selv været med til at planlægge polterabends, hvor familie har været med, men også hvor familie ikke har været med, så jeg synes du skal gøre, som du har lyst

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

BekyMrer mig nok for meget (er nok bange for at blive udsat for noget jeg ik har lyst til)... Hva fan gør man hvis man har vigtige planer som

Veninderne ik kender til, lige netop den dag de har bestemt at holde polteraben. Tænker fx aftaler hos bryllupskagekonditoren, aftale hos fotografen, samtale hos præsten osv. Ting man ik bare ka aflyse

Anmeld

7. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg havde både min søster, svigerinder, mor, svigermor med til min polterabend og kunne ikke ønske mig det anderledes.

Jeg var til min venindes polterabend i lørdags og hun ønskede ikke sin mor og svigermor med.

Anmeld

7. juni 2012

Sifling

Anonym skriver:

BekyMrer mig nok for meget (er nok bange for at blive udsat for noget jeg ik har lyst til)... Hva fan gør man hvis man har vigtige planer som

Veninderne ik kender til, lige netop den dag de har bestemt at holde polteraben. Tænker fx aftaler hos bryllupskagekonditoren, aftale hos fotografen, samtale hos præsten osv. Ting man ik bare ka aflyse

Tror du ikke måske dine veninder snakker sammen med din kæreste, mor eller noget i den stil, for at finde ud af hvilken dag du har "fri" ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.