Update på "Jeg planlægger utroskab"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Syntes jeg du skal så du ikke har nogen lig i lasten længere så er alt smidt på bordet og det kan ikke blive værre end det er når alt er fremme

og godt du valgte ikke at gennemføre det

Ja du har ret og vil altid nage mig hvis jeg ikke gør jo.. og hvis det var omvendt ville jeg også selv have det bedst hvis det var min kæreste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

tarkoflen

Det var en dejlig opdatering, og du er god, for du lod være, og tog problemerne med din kæreste op, så l kan arbejde sammen på et bedre forhold for jer begge

Anmeld

7. juni 2012

Annemor...

7. juni 2012

FruK

Dejlig update! 

Håber I finder ud af det! 

Anmeld

7. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Arh er jo ikke good girl.. for føler mig som verdens værste kæreste.. men altså fik mig også til at indse at jeg ikke kan leve uden min forlovede.. så godt det gjorde det INDEN der skete noget fysisk.. men over sms og telefon har jeg jo skrevet/snakket med den anden og det er jo ikke fair.. men altså vi havde en dårlig periode min forlovede og jeg.. og jeg nåede ikke gøre noget fysisk og fandt frem til at jeg ikke kan leve uden ham.. så det jo dejlig..

Men tænker bare om jeg skal sige den fulde sandhed til ham eller?

Nej, jeg ville lade den ligge, der er ikke sket mere, og vil bare sårer ham

MEN hvis du får det bedre af det, skal du gøre det.

Jeg synes du er en god pige når du kom til fornuft

Anmeld

7. juni 2012

MortilElias2010

Mor til Ella skriver:

Enig.

Til TS: Din dårlige samvittighed må du selv lære at leve med. Det vil ikke gøre noget godt for din kæreste. 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Enig.

Til TS: Din dårlige samvittighed må du selv lære at leve med. Det vil ikke gøre noget godt for din kæreste. 

Ja det har jeg også godt tænkt på!!

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Tusind tak!
Hmm må lige tænkte hvad jeg skal.. kan se for og imod ved begge..

Anmeld

7. juni 2012

Missq4

jeg kan sige at hvis jeg havde gjord det overfor min kærste er jeg ret sikker på at han ville sige pænt farvel og tak for hans mening er sms og snak lige så slemt som hvis jeg havde gjord det men jeg ved ikke hvordan din vil tag det men ærlighed kommer man altid længst med også selv om det evt. måtte ende med at han ikke ville kunne leve med det.

håber for dig at i klare det

Anmeld

8. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Lige præcis!!! Jeg skulle bare lige helt ud og "skide" før jeg kunne se min forlovede er ham jeg ikke kan undvære.. men tror du det vil være bedst at fortælle ham HELE sandheden?

Nej, jeg synes ikke, du skal fortælle ham, at u egentlig havde planlagt at være utro. Hvad jeg mente var, at hvis du ikke vil din kæreste, bør du fortælle ham det, i stedet for at være sammen med en anden, som en slags last resort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.