Update på "Jeg planlægger utroskab"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja det var svinsk at jeg havde lyst til en anden..
Jeg fuldførte det IKKE!! Jeg aflyste, slettede alt med den anden og fortalte min forlovede at lige meget hvad jeg havde gjort så var det ham jeg ville.. og ER det VIRKELIG OGSÅ!!!
Er så glad for jeg ikke gik igennem med det..
Jeg må arbejde på mit forhold og kæmpe for det jeg selv har skabt!! Og faktisk er jeg så glad nu..
Tak fordi i læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Jeg fuldførte det IKKE!! Jeg aflyste, slettede alt med den anden og fortalte min forlovede at lige meget hvad jeg havde gjort så var det ham jeg ville.. og ER det VIRKELIG OGSÅ!!!
Jeg må arbejde på mit forhold og kæmpe for det jeg selv har skabt!! Og faktisk er jeg så glad nu..
Tak fordi i læste med..

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

Godt valg Hvis ikke dit forhold er hvad du vil, så er utroskab ikke løsningen - hellere være ærlig over for den anden. Gods og guld er ikke altid lykken...

Anmeld

7. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Tak fordi i læste med..

good girl

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

good girl

Arh er jo ikke good girl.. for føler mig som verdens værste kæreste.. men altså fik mig også til at indse at jeg ikke kan leve uden min forlovede.. så godt det gjorde det INDEN der skete noget fysisk.. men over sms og telefon har jeg jo skrevet/snakket med den anden og det er jo ikke fair.. men altså vi havde en dårlig periode min forlovede og jeg.. og jeg nåede ikke gøre noget fysisk og fandt frem til at jeg ikke kan leve uden ham.. så det jo dejlig..

Men tænker bare om jeg skal sige den fulde sandhed til ham eller?

Anmeld

7. juni 2012

wamse

Hvor er det bare skide godt

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Godt valg Hvis ikke dit forhold er hvad du vil, så er utroskab ikke løsningen - hellere være ærlig over for den anden. Gods og guld er ikke altid lykken...

Lige præcis!!! Jeg skulle bare lige helt ud og "skide" før jeg kunne se min forlovede er ham jeg ikke kan undvære.. men tror du det vil være bedst at fortælle ham HELE sandheden?

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hvor er det bare skide godt

Ja... men føler mig stadig som den største sæk fordi jeg havde tanken..

Anmeld

7. juni 2012

mpr

Anonym skriver:

Arh er jo ikke good girl.. for føler mig som verdens værste kæreste.. men altså fik mig også til at indse at jeg ikke kan leve uden min forlovede.. så godt det gjorde det INDEN der skete noget fysisk.. men over sms og telefon har jeg jo skrevet/snakket med den anden og det er jo ikke fair.. men altså vi havde en dårlig periode min forlovede og jeg.. og jeg nåede ikke gøre noget fysisk og fandt frem til at jeg ikke kan leve uden ham.. så det jo dejlig..

Men tænker bare om jeg skal sige den fulde sandhed til ham eller?

Syntes jeg du skal så du ikke har nogen lig i lasten længere så er alt smidt på bordet og det kan ikke blive værre end det er når alt er fremme

og godt du valgte ikke at gennemføre det

Anmeld

7. juni 2012

B&J

hvor er det sååå flot af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.