Vil IKKE være på maven i længere tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

L&V

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Carl-Emil's mor

Månsson skriver:

Det er super godt.. Brugte det meget da vi gik til sansemotorik, man ska bare ha et godt greb om hofterne på barnet

undskyld til TS men må lige spørge:

Hvor stor en bold brugte du?

Vil vildt gerne prøve det med carl-emil er bare i tvivl om hvor stor en bold jeg skal købe

Anmeld

7. juni 2012

Janni.

Et minut her og der giver også noget i det lange løb. Har du prøvet med et spejl foran hende/ham?

Jeg vil ikke være bekymret. Børn lærer ting i hver sit tempo.

Anmeld

7. juni 2012

L&V

Carl-Emil's mor skriver:

undskyld til TS men må lige spørge:

Hvor stor en bold brugte du?

Vil vildt gerne prøve det med carl-emil er bare i tvivl om hvor stor en bold jeg skal købe

Årh bum bum mener det var en 90ø ca men man ka bruge alle str. det har ingen betydning. Du kan os ligge barnet på ryggen på den det er os super

Anmeld

7. juni 2012

Carl-Emil's mor

Månsson skriver:

Årh bum bum mener det var en 90ø ca men man ka bruge alle str. det har ingen betydning. Du kan os ligge barnet på ryggen på den det er os super

genialt..

tusind tak det vil jeg straks få indkøbt

Anmeld

7. juni 2012

L&V

Carl-Emil's mor skriver:

genialt..

tusind tak det vil jeg straks få indkøbt

Det var så lidt

Anmeld

7. juni 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Mit barn bliver direkte hysterisk når vi lægger det på maven, vi har prøvet alt, og det burde være nu det kan møve sig frem, men det kan det IKKE. jeg er deprimeret over det! hvad skal jeg gøre?

Har du prøvet at stille et spejl foran ham/hende?

Anmeld

7. juni 2012

Missq4

min ældste søn ville bestemt heller ikke lige på maven og han kom heller ikke til at kravle men han hoppede på måsen og brugte den ene arm. men kan ikke tvinge et barn til at ligge på maven hvis det ikke vil man man kan blive ved med at prøve som du gør og så prøve at gøre det sjovt kender du evt. nogen der har det lege tæppe hvor der er lige som en skål i midten som kan drege mens barnet ligger der i tror måske den kunne være super

Anmeld

7. juni 2012

Dittemor26

Du skal bare tage det roligt og i dit (og babyens) eget tempo. Det skal nok komme! Viktor var også bare helt vildt ked af at ligge på maven og ville ingenting! Og man vil jo bare så gerne at alt bare går efter bogen og kan det samme som de andre i mødregruppen osv osv (sådan havde jeg det i hvertfald selv) Tror man bare skal lade tingene komme og så forsøge at skrue ned for den dårlige samvittighed man kan komme til at føle (selvom det er uden grund) Barnet har sit eget tempo og skal nok lære det. Bliv bare ved med at forsøge i det omfang du selv synes er ok, så skal det nok komme

Anmeld

7. juni 2012

K&S

Anonym skriver:

Mit barn bliver direkte hysterisk når vi lægger det på maven, vi har prøvet alt, og det burde være nu det kan møve sig frem, men det kan det IKKE. jeg er deprimeret over det! hvad skal jeg gøre?

Anton har heller aldrig ville ligge på maven, men vi fik det råd af SP at hver ENESTE gang, vi lagde ham fra os (på gulvet, puslebordet m.m.) så skulle vi starte med at lægge ham på maven, så længe han gad (og de må gerne brokke sig lidt, inden man tager dem op eller vender dem om)

Hvor gammel er han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.