Vil IKKE være på maven i længere tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Mit barn bliver direkte hysterisk når vi lægger det på maven, vi har prøvet alt, og det burde være nu det kan møve sig frem, men det kan det IKKE. jeg er deprimeret over det! hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du kan ikke gøre noget.

Du skal i hvert fald ikke begynde at tvinge dit barn til at ligge på maven, det nytter ingenting.

Tag det med ro, det skal nok komme

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Du kan ikke gøre noget.

Du skal i hvert fald ikke begynde at tvinge dit barn til at ligge på maven, det nytter ingenting.

Tag det med ro, det skal nok komme

Hvad så hvis det ikke gør? Sundhedsplejesken spørger altid om hvordan det går med at lægge på maven. Jeg siger vi øver, men egentlig bliver vores bebs kun lagt ned et par sekunder nogle dage og skynder mig så at tage det op fordi det bliver ked af det. 

Anmeld

7. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Hvad så hvis det ikke gør? Sundhedsplejesken spørger altid om hvordan det går med at lægge på maven. Jeg siger vi øver, men egentlig bliver vores bebs kun lagt ned et par sekunder nogle dage og skynder mig så at tage det op fordi det bliver ked af det. 

Bliver ked af det, eller brokker sig lidt?

For Ida havde en laaaaaaaaaaang periode hvor hun brokkede sig rigtig meget hvis bare jeg tænkte på at ligge hende på maven.

Men jeg lod hende ligge, indtil hun blev ked af det. At de brokker sig lidt over det, gør ingenting. Det er jo også hårdt at ligge på maven og samtidig også skal holde det tunge hovede

Børn gør ting i deres tempo, er sikker på at det nok skal gå og at din guldklump snart er med på at møffe sig frem af.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Bliver ked af det, eller brokker sig lidt?

For Ida havde en laaaaaaaaaaang periode hvor hun brokkede sig rigtig meget hvis bare jeg tænkte på at ligge hende på maven.

Men jeg lod hende ligge, indtil hun blev ked af det. At de brokker sig lidt over det, gør ingenting. Det er jo også hårdt at ligge på maven og samtidig også skal holde det tunge hovede

Børn gør ting i deres tempo, er sikker på at det nok skal gå og at din guldklump snart er med på at møffe sig frem af.

bliver direkte ulykkeligt med tårer og det hele 

Anmeld

7. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Mit barn bliver direkte hysterisk når vi lægger det på maven, vi har prøvet alt, og det burde være nu det kan møve sig frem, men det kan det IKKE. jeg er deprimeret over det! hvad skal jeg gøre?

Ella er heller ikke pjattet med det. Jeg gør forsøget et par gange om dagen, og tager hende så op lige inden hun bliver ked af det

Kan hun løfte hovedet når hun ligge på maven, bare så man er sikker på der ikke er noget der er i klemme så det genere hende????

Ellers er det vist bare at øve, det skal jo nok komme....

Anmeld

7. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

bliver direkte ulykkeligt med tårer og det hele 

Ja okay.. Ligger du og leger med og alt det?

Jeg tror nu stadig, at det nok skal komme helt af sig selv lige pludselig. Du kan jo ikke gøre andet end at ligge dit barn på maven et par gange om dagen.

Har i overvejet om noget generer omrkring det at ligge på maven?

Anmeld

7. juni 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Ligger du dig ned foran baby samtidig og leger?

Løfter baby hovedet eller ligger baby bare med hovedet til den ene side? For så tænker jeg at det måske godt kan være noget med at være skæv i ryg eller nakke. Det kan en kiropraktor ordne.
- men synes at du skal snakke med SP, der er mange børn der har det sådan

Anmeld

7. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Sådan tror jeg der er mange børn der reagere.. Hvor gammel er barnet? Når det ligger på maven har du så prøvet at ligge en nakke træner under barnet? Ligger du hos det på gulvet og hvordan reagere du så når det græder?

Anmeld

7. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

http://www.google.dk/imgres?q=baby+ligger+p%C3%A5+bold&um=1&hl=da&biw=894&bih=422&tbm=isch&tbnid=NqoplDvKE3o2jM:&imgrefurl=http://mads.gemal.dk/blog/23/op-pa-hoppebolden&docid=rTxmNGSBR_bpfM&imgurl=http://mads.gemal.dk/images/27.jpg&w=400&h=364&ei=StfQT5nUNITOtAaImO2dDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=525&vpy=81&dur=2917&hovh=214&hovw=235&tx=130&ty=135&sig=108438755245842531568&page=1&tbnh=106&tbnw=113&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:4,s:0,i:74

prøv at øv dig med en bold under babys mave

som her på linket

har ikke selv prøvet endnu men tror det er godt har hørt meget godt om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.