JulieE skriver:
Hvilken uddannelse du har er ikke super vigtigt som vikar. Hvis du gerne vil børnene er du langt... Jeg arbejder som pædagogmedhjælper i en børnehave og jeg er slet ikke uddannet inden for faget. men drømmer om det
I den børnehave jeg er i, har vi tre relativt faste vikarer. to af dem læser noget relevant, men den sidste som vi er rigtig glade for holder sabbat år efter gymnasiet og vil læse til sygeplejerske
lang forklaring for at sige, at du ikke er uden muligheder for vikararbejde, hvis du vil... Prøv at ringe rundt til daginstitutioner i dit område og snak med lederen. forklar, hvad du gerne vil på sig og at du gerne vil lave noget, der er relevant for dette 
Ja okay
Der ligger der en 4 inst. her hvor jeg bor, inden for 5min. gå afstand.. Så det var da en mulighed 
Elsker børn! Og har fået en rigtig rigtig fin udtalelse med mig, fra da jeg var i praktik hos en dagplejer sidste år i 4mdr.
Hvor der står hvor god jeg er med børnene osv. 
Det er også hende der har udtalt at jeg sagtens selv ville kunne starte op som dagplejer nu, da jeg simpelthen er så god til børnene og har styr på tingene 
Anmeld