Studiejob.. hm ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

come2

IsabellaCiinea skriver:

Det er rigtigt =) Var også derfor jeg ville tage PA'en..

Og Pædagog Semi kan jeg ikk komme ind på.. 

Heller ikke hvis du tager fagpakken ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

BellaCiinea

JulieE skriver:

Hvilken uddannelse du har er ikke super vigtigt som vikar. Hvis du gerne vil børnene er du langt... Jeg arbejder som pædagogmedhjælper i en børnehave og jeg er slet ikke uddannet inden for faget. men drømmer om det  I den børnehave jeg er i, har vi tre relativt faste vikarer. to af dem læser noget relevant, men den sidste som vi er rigtig glade for holder sabbat år efter gymnasiet og vil læse til sygeplejerske  lang forklaring for at sige, at du ikke er uden muligheder for vikararbejde, hvis du vil... Prøv at ringe rundt til daginstitutioner i dit område og snak med lederen. forklar, hvad du gerne vil på sig og at du gerne vil lave noget, der er relevant for dette 

Ja okay  

Der ligger der en 4 inst. her hvor jeg bor, inden for 5min. gå afstand.. Så det var da en mulighed

Elsker børn! Og har fået en rigtig rigtig fin udtalelse med mig, fra da jeg var i praktik hos en dagplejer sidste år i 4mdr.  

Hvor der står hvor god jeg er med børnene osv.

Det er også hende der har udtalt at jeg sagtens selv ville kunne starte op som dagplejer nu, da jeg simpelthen er så god til børnene og har styr på tingene

Anmeld

7. juni 2012

BellaCiinea

come2 skriver:

Heller ikke hvis du tager fagpakken ?

Hvad er det for noget?

Anmeld

7. juni 2012

JulieE

IsabellaCiinea skriver:

Ja okay  

Der ligger der en 4 inst. her hvor jeg bor, inden for 5min. gå afstand.. Så det var da en mulighed

Elsker børn! Og har fået en rigtig rigtig fin udtalelse med mig, fra da jeg var i praktik hos en dagplejer sidste år i 4mdr.  

Hvor der står hvor god jeg er med børnene osv.

Det er også hende der har udtalt at jeg sagtens selv ville kunne starte op som dagplejer nu, da jeg simpelthen er så god til børnene og har styr på tingene

Den udtalelse skal du da tage med dig, hvis/når du skal ud og snakke med lederne... Så er de da godt dumme, hvis de siger nej til at bruge dig 

Anmeld

7. juni 2012

BellaCiinea

JulieE skriver:

Den udtalelse skal du da tage med dig, hvis/når du skal ud og snakke med lederne... Så er de da godt dumme, hvis de siger nej til at bruge dig 

Jah den skal helt klart med!

Hvor er du sød, tak..

Anmeld

7. juni 2012

come2

IsabellaCiinea skriver:

Hvad er det for noget?

http://ipaper.ipapercms.dk/VUC/VUCNordjylland/Pdagogfagpakken/

Der må næsten os være mulighed for dette hvor du bor.

Anmeld

7. juni 2012

BellaCiinea

come2 skriver:

http://ipaper.ipapercms.dk/VUC/VUCNordjylland/Pdagogfagpakken/

Der må næsten os være mulighed for dette hvor du bor.

Som jeg læser det, så opfylder jeg ikk kravene til at blive optaget til det der... =/

Anmeld

7. juni 2012

JulieE

IsabellaCiinea skriver:

Jah den skal helt klart med!

Hvor er du sød, tak..

Jeg evd bare at, hvis du kom hen i den institution, hvor jeg arbejder med sådan en udtalelse, ville du have store chancer for at få noget at lave!!

for du finder noget 

Anmeld

7. juni 2012

come2

IsabellaCiinea skriver:

Som jeg læser det, så opfylder jeg ikk kravene til at blive optaget til det der... =/

Øv du har måske ikke 10.klasse ?

eller en anden uddannelse?

Anmeld

7. juni 2012

BellaCiinea

JulieE skriver:

Jeg evd bare at, hvis du kom hen i den institution, hvor jeg arbejder med sådan en udtalelse, ville du have store chancer for at få noget at lave!!

for du finder noget 

Okay  

Jamen jeg må ud i den store verden og se mig omkring

Tusinde tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.