Studiejob.. hm ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

come2

IsabellaCiinea skriver:

Det er rigtigt =) Var også derfor jeg ville tage PA'en..

Og Pædagog Semi kan jeg ikk komme ind på.. 

Heller ikke hvis du tager fagpakken ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

BellaCiinea

JulieE skriver:

Hvilken uddannelse du har er ikke super vigtigt som vikar. Hvis du gerne vil børnene er du langt... Jeg arbejder som pædagogmedhjælper i en børnehave og jeg er slet ikke uddannet inden for faget. men drømmer om det  I den børnehave jeg er i, har vi tre relativt faste vikarer. to af dem læser noget relevant, men den sidste som vi er rigtig glade for holder sabbat år efter gymnasiet og vil læse til sygeplejerske  lang forklaring for at sige, at du ikke er uden muligheder for vikararbejde, hvis du vil... Prøv at ringe rundt til daginstitutioner i dit område og snak med lederen. forklar, hvad du gerne vil på sig og at du gerne vil lave noget, der er relevant for dette 

Ja okay  

Der ligger der en 4 inst. her hvor jeg bor, inden for 5min. gå afstand.. Så det var da en mulighed

Elsker børn! Og har fået en rigtig rigtig fin udtalelse med mig, fra da jeg var i praktik hos en dagplejer sidste år i 4mdr.  

Hvor der står hvor god jeg er med børnene osv.

Det er også hende der har udtalt at jeg sagtens selv ville kunne starte op som dagplejer nu, da jeg simpelthen er så god til børnene og har styr på tingene

Anmeld

7. juni 2012

BellaCiinea

come2 skriver:

Heller ikke hvis du tager fagpakken ?

Hvad er det for noget?

Anmeld

7. juni 2012

JulieE

IsabellaCiinea skriver:

Ja okay  

Der ligger der en 4 inst. her hvor jeg bor, inden for 5min. gå afstand.. Så det var da en mulighed

Elsker børn! Og har fået en rigtig rigtig fin udtalelse med mig, fra da jeg var i praktik hos en dagplejer sidste år i 4mdr.  

Hvor der står hvor god jeg er med børnene osv.