Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja undskyld denne tråd skal kun læses vis man vil læse ynk. Min kæreste tager til Sunny Beach her for morgen af sammen med hans skole. De kommer først hjem Fredag aften i næste uge jeg sidder alene hjemme hele dagen til hverdag (ingen arbejde lige pt.) Vi er lige flyttet til en ny by. Jeg har ingen venner her endnu og de jeg har rundt omkring i landet. Kan ikke være sammen. jeg har ingen at ses med eller snakke med de næste 8 Dage!!!! jeg haaaader at være alene hjemme jeg føler mig ensom og forladt og så keder jeg mig allerede....jeg synes jo det er smadre fedt for kæresten. men bare ikke at jeg skal være alene og har intet at lave i så mange dage undskylder igen men trængte til at lufte lidt ud. Mv ano
Ja undskyld denne tråd skal kun læses vis man vil læse ynk.
Min kæreste tager til Sunny Beach her for morgen af sammen med hans skole. De kommer først hjem Fredag aften i næste uge jeg sidder alene hjemme hele dagen til hverdag (ingen arbejde lige pt.) Vi er lige flyttet til en ny by. Jeg har ingen venner her endnu og de jeg har rundt omkring i landet. Kan ikke være sammen. jeg har ingen at ses med eller snakke med de næste 8 Dage!!!! jeg haaaader at være alene hjemme jeg føler mig ensom og forladt og så keder jeg mig allerede....jeg synes jo det er smadre fedt for kæresten. men bare ikke at jeg skal være alene og har intet at lave i så mange dage undskylder igen men trængte til at lufte lidt ud. Mv ano
til dig ..
men når det er gjort, så NYD da endelig at du er alene ..
du kan fylde hele sengen. du bestemmer selv når du skal vaske op, lave mad, stå op, hvad der skal ses i tvet .. jaaammen jeg kunne blive ved hihi ..
men det er da hårdt når man ikke er van til det .. men nu hvor det ikke er anderleds så nyyyd det forkæl dig selv ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: til dig .. men når det er gjort, så NYD da endelig at du er alene .. du kan fylde hele sengen. du bestemmer selv når du skal vaske op, lave mad, stå op, hvad der skal ses i tvet .. jaaammen jeg kunne blive ved hihi .. men det er da hårdt når man ikke er van til det .. men nu hvor det ikke er anderleds så nyyyd det forkæl dig selv ..
det er svært at nyde at være alene når man er alene 6-8 timer om dagen til hverdag.jeg nyder når her er nogen at snakke med. kæresten plejre at tage opvasken og så laver jeg mad
Anonym skriver: det er svært at nyde at være alene når man er alene 6-8 timer om dagen til hverdag.jeg nyder når her er nogen at snakke med. kæresten plejre at tage opvasken og så laver jeg mad
Det bliVer bare nogle hårde 8dage hvis man kun kan se det trælse
Se nogle tvserier fra start til slut
Btw .. Der er ikke noget, der er så skidt, det ikke er godt for noget
Det bare lige med at få øje på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128