Jeg har ondt af mig selv tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja undskyld denne tråd skal kun læses vis man vil læse ynk.

Min kæreste tager til Sunny Beach her for morgen af sammen med hans skole. De kommer først hjem Fredag aften i næste uge jeg sidder alene hjemme hele dagen til hverdag (ingen arbejde lige pt.)  Vi er lige flyttet til en ny by. Jeg har ingen venner her endnu og de jeg har rundt omkring i landet. Kan ikke være sammen. jeg har ingen at ses med eller snakke med de næste 8 Dage!!!! jeg haaaader at være alene hjemme jeg føler mig ensom og forladt og så  keder jeg mig allerede....jeg synes jo det er smadre fedt for kæresten. men bare ikke at jeg skal være alene og har intet at lave i så mange dage  undskylder igen men trængte til at lufte lidt ud. Mv ano 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

B&J

Sender dig en kæmpe krammer. ja det er ikke sjovt i så mange dage men de 8dage skal nok gå hurtigt

Anmeld

7. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Min kæreste tager til Sunny Beach her for morgen af sammen med hans skole. De kommer først hjem Fredag aften i næste uge jeg sidder alene hjemme hele dagen til hverdag (ingen arbejde lige pt.)  Vi er lige flyttet til en ny by. Jeg har ingen venner her endnu og de jeg har rundt omkring i landet. Kan ikke være sammen. jeg har ingen at ses med eller snakke med de næste 8 Dage!!!! jeg haaaader at være alene hjemme jeg føler mig ensom og forladt og så  keder jeg mig allerede....jeg synes jo det er smadre fedt for kæresten. men bare ikke at jeg skal være alene og har intet at lave i så mange dage  undskylder igen men trængte til at lufte lidt ud. Mv ano 

Her er lidt ideer til hvad du kan lave :

Gå lange ture

Tage i svømmehal

Forkæle dig selv med shopping

Se en go' film

Besøge familie?

Man får det bestemt ikke bedre af at have ondt af sig selv. Find på nogle ting og hyg dig istedet

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Her er lidt ideer til hvad du kan lave :

Gå lange ture

Tage i svømmehal

Forkæle dig selv med shopping

Se en go' film

Besøge familie?

Man får det bestemt ikke bedre af at have ondt af sig selv. Find på nogle ting og hyg dig istedet

ingen af de ting kan jeg  kun film

1 dåelig ryg og knæ.

2 mens og ingen penge

3 ingen penge pga flytning så har kun til mad

5 jeg har meget meget lidt familie og de bor ikke i samme by og har ikke penge til tog eller bus.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Sender dig en kæmpe krammer. ja det er ikke sjovt i så mange dage men de 8dage skal nok gå hurtigt

det håber jeg også de gør. håber det er første dag det er værdst 

Anmeld

7. juni 2012

skoust

Anonym skriver:

føler med dig ved lige præcist hvordan du har det min kæreste sejler 14 dage af gangen og så er han hjemme i 14 dage og ja det er pisse hårdt

ved heller ikke altid hvad jeg skal lave jeg har så lige fået en hund af ham så der går noget tid med ham nu men jeg saaaaavner min kæreste..

til dig...

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Øv du er da hårdt ramt! Håber de 8 dage går hurtigt!

BABY.dk kan hjælpe dig i nøøøød.... brug en del tid her så *S*

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

tak for svar er glad for jeg ikke er den eneste som har det lidt svært ved savn 

Anmeld

7. juni 2012

skoust

Anonym skriver:

tak for svar er glad for jeg ikke er den eneste som har det lidt svært ved savn 

det er du bestemt ikke jeg har det osse rigtig svært men nu har jeg jo fået gismo så der er heldigvis noget jeg kan lave du er velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for det

Anmeld

7. juni 2012

Filuca

Anonym skriver:

Hvad med at tage på biblioteket og låne nogle gode bøger at hygge dig med? Kan anbefale alle Sara Blædels krimier Det er ganske gratis, og der er bibliotek eller bogbus i de fleste byer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.