Opbevaring af frugtmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Nå så er mit råd nok ikke så godt:-)

Det var også det råd jeg ville have givet Men så vill ejeg lige undersøge det. Har nemlig heller aldrig hørt man ikke måtte bruge isterning bakker og poser.. Men det ved jeg da næste gang så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ikea har en masse små bøtter som er smarte at fryse ned i

Anmeld

7. juni 2012

kekp

Nettemor skriver:

Jeg har fundet et par link.. Hvis du ser det andet svar jeg har lavet til dig i denne tråd.. Der står også noget med hvorfor man ikke må bruge isterningebakker og poser..

Mange tak. Jeg må lige få kigget nærmere på om jeg kan bruge noget af det.

Super lige at få på det rene hvorfor jeg ikke må bruge isterningebakkerne

Anmeld

7. juni 2012

kekp

MoarHvidovre skriver:

Ikea har en masse små bøtter som er smarte at fryse ned i

Det kunne være at jeg skulle kigge i Ikea ja, det har jeg slet ikke tænkt på. Gad vide om man så må bruge dem når nu man ikke må bruge isterningebakker?? Det er ikke nemt at finde ud af det...

Anmeld

7. juni 2012

Heidi72

Hmm, - jeg brugte små snapsebægere i sin tid. Men det er ikke sikkert at det er "godkendt" heller. Selvom det virkede nu rigtig fint.

Anmeld

7. juni 2012

kekp

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Hmm, - jeg brugte små snapsebægere i sin tid. Men det er ikke sikkert at det er "godkendt" heller. Selvom det virkede nu rigtig fint.

Det kunne også være en mulighed Det bruger jeg i forvejen fordi han få noget afførende pulver som jeg også deler op i portioner. Man kan selvfølgelig også tænke sig selv til døde over hvad man må og ikke må....

Anmeld

7. juni 2012

Michalala

Nettemor skriver:

Se evt dem her fra Brother max

Her er også et link til hvorfor man ikke må bruge isterning bakker. Så lærte jeg det

Hmm. der kan man bare se. Jeg bruger ofte fryseposer når jeg skal fryse rester ned - også hvor de ikke er 100 % afkølet. Man må da snart heller ikke noget længere

Anmeld

7. juni 2012

sne190810

Jeg købte en pakke med 20 stk bægre med låg fra Avent.
De kan både tåle fryser, micro og køle. To forskellige str. 180 ml og  240 ml.
Der var også måleenheder på siden, så man kunne se hvor meget de evt havde spist i ml.

Mener pakken kostede 200 kr, og så var der to blå skeer med.

Har været super glad for dem, og har senere hen brugt dem til når vi skulle på tur til frugt, kiks, madpakke osv.

Anmeld

7. juni 2012

Nettemor

Michalala skriver:

Hmm. der kan man bare se. Jeg bruger ofte fryseposer når jeg skal fryse rester ned - også hvor de ikke er 100 % afkølet. Man må da snart heller ikke noget længere

Man må vel godt fryse rester i fryseposer. Bare ikke i isterningposer.. Og så skal de være køligt..

Anmeld

7. juni 2012

Michalala

Nettemor skriver:

Man må vel godt fryse rester i fryseposer. Bare ikke i isterningposer.. Og så skal de være køligt..

Nå, ja. Jeg fik vidst lige læst lidt for hurtigt der. Tak for lige at pointere det for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.