Opbevaring af frugtmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.682 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

kekp

Er der nogle der ved hvor man kan købe små opbevaringsbokse til frugtmos?

Har hørt at man ikke må bruge alm. isterningebakker, men kan ikke finde ud af hvor man kan købe noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Nettemor

kekp skriver:

Er der nogle der ved hvor man kan købe små opbevaringsbokse til frugtmos?

Har hørt at man ikke må bruge alm. isterningebakker, men kan ikke finde ud af hvor man kan købe noget andet.

Hvorfor må man ikke bruge almindelig isterning bakker?

Anmeld

7. juni 2012

kekp

Nettemor skriver:

Hvorfor må man ikke bruge almindelig isterning bakker?

Jeg fik at vide af min sp at der er et eller andet stof i som der ikke må være. Jeg kan ikke huske hvad det hed. Så har hørt at man kan få nogle specielle nogle som man gerne må bruge, men kan ikke google mig frem til dem.

Ville bare være rart at kunne fryse små portioner ned når man alligevel koger frugtmos

Anmeld

7. juni 2012

Nettemor

kekp skriver:

Jeg fik at vide af min sp at der er et eller andet stof i som der ikke må være. Jeg kan ikke huske hvad det hed. Så har hørt at man kan få nogle specielle nogle som man gerne må bruge, men kan ikke google mig frem til dem.

Ville bare være rart at kunne fryse små portioner ned når man alligevel koger frugtmos

Jamen det burde der jo ikke være i isterning bakker. De er jo godkendt til fødevarer.

Jeg ved man kan få nogle der er beregnet til det. Og de skulle være skide smarte.. Nogle fra min mødregruppe brugte dem.. Skal se om jeg kan komme i tanke om hvad det var for nogle..

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Vi brugte isterningeposer... og fyldte mos og modermælk i dem..

Anmeld

7. juni 2012

Nettemor

Se evt dem her fra Brother max

Her er også et link til hvorfor man ikke må bruge isterning bakker. Så lærte jeg det

Anmeld

7. juni 2012

MyLove E

Jeg brugte fryse poser. Putte en ske fuld grød i og så en pose clips på og så en ske mere. Forsatte til den var fuld.. Så kan man bare klippe en portion af:-):-):-)

Anmeld

7. juni 2012

kekp

Nettemor skriver:

Jamen det burde der jo ikke være i isterning bakker. De er jo godkendt til fødevarer.

Jeg ved man kan få nogle der er beregnet til det. Og de skulle være skide smarte.. Nogle fra min mødregruppe brugte dem.. Skal se om jeg kan komme i tanke om hvad det var for nogle..

Ja det har du ret i. Det ville også være meget nemmere for de isterningebakker har jeg

Ihh det ville være dejligt hvis du kunne komme i tanke om det

Anmeld

7. juni 2012

Nettemor

kekp skriver:

Ja det har du ret i. Det ville også være meget nemmere for de isterningebakker har jeg

Ihh det ville være dejligt hvis du kunne komme i tanke om det

Jeg har fundet et par link.. Hvis du ser det andet svar jeg har lavet til dig i denne tråd.. Der står også noget med hvorfor man ikke må bruge isterningebakker og poser..

Anmeld

7. juni 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Jeg har fundet et par link.. Hvis du ser det andet svar jeg har lavet til dig i denne tråd.. Der står også noget med hvorfor man ikke må bruge isterningebakker og poser..

Nå så er mit råd nok ikke så godt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.