jeg ved snart ikke om jeg kan det her mere :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg er glad for alle de svar i kommer med.. og vil forsøge mig med de forslag i kommer med jeg kan gøre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

jeg er glad for alle de svar i kommer med.. og vil forsøge mig med de forslag i kommer med jeg kan gøre.. 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

ALLEREDE DEN FØRSTE BESKED HVOR I DER STÅR.. : har du lavet noget.....

jeg skal lave alt... om jeg så har smerter eller ej... 

vi har en maskine vaske tøj til at stå i lejligheden som jeg ved vejer over 8 kg.. og skal hele vejen ned i kælderen.. bor godt nok kun på 1 sal men skal ned af en stejl trappe og rundt om huset og ned af en lille trappe og ind i et lille rum hvor vores vaske maskine står.. og får så ondt i ryggen af at stå der nede.. 

Anmeld

7. juni 2012

come2

Anonym skriver:

ALLEREDE DEN FØRSTE BESKED HVOR I DER STÅR.. : har du lavet noget.....

jeg skal lave alt... om jeg så har smerter eller ej... 

vi har en maskine vaske tøj til at stå i lejligheden som jeg ved vejer over 8 kg.. og skal hele vejen ned i kælderen.. bor godt nok kun på 1 sal men skal ned af en stejl trappe og rundt om huset og ned af en lille trappe og ind i et lille rum hvor vores vaske maskine står.. og får så ondt i ryggen af at stå der nede.. 

Kan du så ikke gå flere gange med tøjet?

Anmeld

7. juni 2012

millemai

Anonym skriver:

Føler slet ik min kæreste elsker mig mere.. 

han lyder mere og mere ligeglad med mig når jeg siger hvad jeg har lavet om dagen.. og her til morgen da jeg sagde "go arbejds lyst" lavede han bare en mærkelig lyd med munden.. og i går aftes da jeg lå og puttede med ham så han bare videoer på youtube og vente mig ryggen..  

og her til morgen da jeg stod overfor ham sagde han bare "hej mave.." ik noget med "godmorgen lille skat" eller noget som helst..  

han kalder mig oss hele tiden "liderlige frutemmer" eller hvad det nu hedder.. jeg bliver så ked af det når han gør det.. 

tror oss efterhånden at den eneste grund til at vi stadig bor sammen er fordi jeg er gravid.. er 24+5 i dag.. 

græder hver gang jeg tænker på det.. 

Jeg tænker at det selvfølgeligt ikke er i orden at du skal lave ALT, der må han komme ind i kampen.

Men samtidig må jeg tilføje, at da jeg læste det indlæg jeg har citeret, så tænkte jeg: "graviditets hormoner". Det er ikke for at sige at der ikke er noget problem, for du er jo ked af det. Men han er måske ikke engang klar over at han kun har sagt godmorgen til din mave - eller måske er det noget han gør for at være sød. Du skriver at han ikke vil putte, det sker med mange mænd, der af den ene eller anden grund bliver ændrer adfærd under graviditet. Uden at det betyder andet end at det jo også er en kæmpe omvæltning for dem.

Så jeg synes du skal sige noget, men også forsøge at kigge indad og se om du måske læser mere i hans handlinger end der er lagt af tanker fra hans side.

Anmeld

7. juni 2012

Vidunderligeunger

bum bum.. Jeg prøver at træde varsomt og jeg mener ikke noget ondt med det jeg nu vil skrive !

du skriver at du er 18 og han er 21 - altså er I faktisk voksne mennesker Og voksne mennesker, som skal have et barn SKAL kunne kommunikere på et niveau hvor alle føler sig set hørt og retfærdigt behandlet. Nej det er ikke alle der mestrer det, men det er f****** vigtigt at I finder ud af at få jeres forhold til at kører ligeværdigt. 

Du skriver du er bange for hans reaktioner fordi han har adhd.. det ser jeg som et meget stort problem egentlig. Det er jo slet slet ikke værdigt at være i sådan et forhold. Du bliver nødt til at snakke med ham og det du går og tænker på og er bekymret om. Hvis ikke han vil lytte, så må du tage din mor, en veninde e.l. med i samtalen, så han forstår alvoren?

håber virkelig du finder ud af at sætte dine grænser tydeligt, specielt når der kommer et lille barn, det lyder ikke optimalt som det er nu  

til dig.. og husk du fortjener ALTID kun det bedste, og det bedste er ikke nødvendigvis det man har!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.