Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Men vi kan ikke helt finde ud af navnet, men jeg tror ikke han skal bo hos os så kan være hans nye familie kan få lov at bestemme...Beklager det mindre gode billed.. Jeg er ikke super tilfreds med resultatet men han er nu stadig sød
Men vi kan ikke helt finde ud af navnet, men jeg tror ikke han skal bo hos os så kan være hans nye familie kan få lov at bestemme...Beklager det mindre gode billed.. Jeg er ikke super tilfreds med resultatet men han er nu stadig sød
Eeeeeeeeeej hvor er den søøøøød!!!
Du må altså lige sige til hvis jeg må bestille og købe en bodil og en pade hos dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Det ville da være en rigtig sød gave, er sikker på at han vil blive glad for den
Det ville da være en rigtig sød gave, er sikker på at han vil blive glad for den
Muhmi skriver: Eeeeeeeeeej hvor er den søøøøød!!! Du må altså lige sige til hvis jeg må bestille og købe en bodil og en pade hos dig?
Nettemor skriver: Det var det jeg tænkte Og han er jo 'mosters' dreng så den skal han da ha
Det var det jeg tænkte Og han er jo 'mosters' dreng så den skal han da ha
Selvfølgelig skal han da det
Hvor er den sød og godt lavet!
Tanjadamgaard skriver: Hvor er den sød og godt lavet!
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128