Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Tak Det var et fedt navn ! I er gode til det med kælenavne
Tak Det var et fedt navn ! I er gode til det med kælenavne
He he... Ja de er ihvertfald ikke helt som gennemsnittet men tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Men vi kan ikke helt finde ud af navnet, men jeg tror ikke han skal bo hos os så kan være hans nye familie kan få lov at bestemme...Beklager det mindre gode billed.. Jeg er ikke super tilfreds med resultatet men han er nu stadig sød
Men vi kan ikke helt finde ud af navnet, men jeg tror ikke han skal bo hos os så kan være hans nye familie kan få lov at bestemme...Beklager det mindre gode billed.. Jeg er ikke super tilfreds med resultatet men han er nu stadig sød
syntes nu den ser rigtig sød ud
Sikke en sød ven Bodil har fået du kan bare det der
Nettemor skriver: Taaaark søde Hvordan går det med dig? Bruger du al din energi på at ruge eller får du hæklet lidt? Har du set Bodil? Ja den bliver brugt en smule for tiden.. Det er hyggeligt jo
Taaaark søde Hvordan går det med dig? Bruger du al din energi på at ruge eller får du hæklet lidt? Har du set Bodil? Ja den bliver brugt en smule for tiden.. Det er hyggeligt jo
jeg er igang med en hue til min vennindes pige, en lidt sværere opskrift.. den bliver bare så fiiiiin.. i en skrap lila farver..
jeg har set Bodil og kommenteret den.. den er bare så fiiin..
og ja, det er bare VILDT hyggeligt at sidde med..
Bøllen skriver: syntes nu den ser rigtig sød ud
B&J skriver: Sikke en sød ven Bodil har fået du kan bare det der
ønskebarn74 skriver: jeg er igang med en hue til min vennindes pige, en lidt sværere opskrift.. den bliver bare så fiiiiin.. i en skrap lila farver.. jeg har set Bodil og kommenteret den.. den er bare så fiiin.. og ja, det er bare VILDT hyggeligt at sidde med..
Eeej den glæder jeg mig til at se
Jeg tror ikke jeg havde set du havde kommenteret på Bodil Har jeg svaret uden at tænke videre over det?
Ja det er mega afslappende... (og frustrerende når den ikke lige vil som jeg vil )
Nettemor skriver: Eeej den glæder jeg mig til at se Jeg tror ikke jeg havde set du havde kommenteret på Bodil Har jeg svaret uden at tænke videre over det? Ja det er mega afslappende... (og frustrerende når den ikke lige vil som jeg vil )
huen er lavet i halvstang masker og krebse masker..
ønskebarn74 skriver: huen er lavet i halvstang masker og krebse masker..
Har ingen anelser om hvad krebse masker er
Nettemor skriver: Har ingen anelser om hvad krebse masker er
kendte ikke nogen af dem før...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128