blandet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Annana89

Vi flyttede sammen ret hurtigt! Der gik ikke meget mere end et par uger før jeg havde sneget mig ind i hans lejlighed og så ca 3 mdr. efter flyttede vi sammen i en ny lejlighed!

Tror det er meget mere normalt at der godt kan gå et års tid eller mere før man flytter sammen!

Men ja det er jo individuelt hvad man føler er det rigtige for en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

skoust

B&J skriver:

Søde det var så dejligt at se dig idag....

brian kom fra kbh og da han besøgte mig jaaa så vente han aldrig hjem igen så vi boede faktisk fra dag 1 af

i liiiige måde søde du er godt nok blevet smuk

ja jeg vil jo også gerne flytte ind til thomas

Anmeld

6. juni 2012

mpr

skoust skriver:

okai synes det er lidt lang tidn men hver sin smag jo

Syntes jeg også men han havde en datter som jeg ikke fik lov til at lære at kende før vi havde været sammen 5½ måned og så gik der lige cirka 3 måneders tid hvor jeg skulle lære hende at kende inden det kunne lade sig gøre

Anmeld

6. juni 2012

onlyme

skoust skriver:

hvor lang tid gik der før i flyttede sammen med jeres kæreste?

og jeg fik den bedste månedes gave af min kæreste igår nemlig en lille pekingeser ....

ja det var hvad jeg havde på hjertet

UhUh, her gik der hvis ikke mere end et par dage,.
Dengang havde jeg nogle problemer med min mor så jeg boede stort set med ham den første mdr, han boede i lille lejlighed, han spurgte mig så en dag om jeg ville med ham ud og se på noget stører, her spørger han så hvad jeg syntes om den, jeg svarer den er fin men hvorfor betyder min mening så meget for dig, her siger han så at han syntes den lej han havde var for lille til os begge, og nu jeg alligevel brugte så meget af min tid der ville han mene vi skulle have noget stører,.! ;-)
Det var første gang jeg flyttede sammen med en kæreste,. Og det var min bedste ''beslutning'' nu har vi været sammen i snart 5 år og jeg føder snart vores barn nr 2

Anmeld

6. juni 2012

Dinna88

1½ måned cirka - måske 2 jeg flyttede ind til ham. Jeg boede stort set ved ham alligevel og var træt af at bo i en taske - og så var det møg irriterende at skulle hjem hver anden aften og hente nyt tøj og hjem næsten hver aften for at spise

Anmeld

6. juni 2012

skoust

HeidiØ skriver:

Hvor længe har I været sammen da?

Altså jeg havde bare en mavefornemmelse.. vi ku slet ik undvære hinadnen!!!

igår havde vi været sammen i en månede men det føles bare så rigtig og nu har jeg jo også fået hunden og den skal være her hos ham fordi jeg bor i bofællesskab så den kan jo heller ikke være alene når han er ude at sejle 14 dage af gange (sikke mange undskyldninger)

Anmeld

6. juni 2012

Tvillingemor80

1½ år

Anmeld

6. juni 2012

onlyme

skoust skriver:

tak skal du have ved bare ikke hvad han skal hedde

okai det er bare fordi min kæreste har spurgt om vi skal flytte sammen og det vil jeg jo rigtig gerne men er det ikke lidt for hurtig?

Måtte bare lige svare på denne,.
Jeg syntes ikke du skal tænke på hvor hurtigt eller sent andre er flyttet sammen,. Hvis du føler for det og syntes du kender ham godt nok til det,. Så ville jeg tage springet,.!
Han holder tydeligvis rigtig meget af dig,.!
Og kan åbentbart ikke få nok tid med dig,. Go for it,.!

Anmeld

6. juni 2012

skoust

Chel1992 skriver:

Syntes jeg også men han havde en datter som jeg ikke fik lov til at lære at kende før vi havde været sammen 5½ måned og så gik der lige cirka 3 måneders tid hvor jeg skulle lære hende at kende inden det kunne lade sig gøre

okai så kan jeg bedre forstå det, jeg vil også rigtig gerne flytte ind hos min kæreste i hans hus og jeg synes bare det hele føles så rigtig

Anmeld

6. juni 2012

HeidiØ

skoust skriver:

igår havde vi været sammen i en månede men det føles bare så rigtig og nu har jeg jo også fået hunden og den skal være her hos ham fordi jeg bor i bofællesskab så den kan jo heller ikke være alene når han er ude at sejle 14 dage af gange (sikke mange undskyldninger)

Ja, jeg sir "go for it" hvis I er enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.