Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor lang tid gik der før i flyttede sammen med jeres kæreste?
og jeg fik den bedste månedes gave af min kæreste igår nemlig en lille pekingeser ....
ja det var hvad jeg havde på hjertet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skoust skriver: hvor lang tid gik der før i flyttede sammen med jeres kæreste? og jeg fik den bedste månedes gave af min kæreste igår nemlig en lille pekingeser .... ja det var hvad jeg havde på hjertet
8 måneder og 3 uger
ca. 6 mdr
Chel1992 skriver: 8 måneder og 3 uger
okai synes det er lidt lang tidn men hver sin smag jo
3 måneder ca
Tillykke med pekingeseren
HeidiØ skriver: 3 måneder ca Tillykke med pekingeseren
tak skal du have ved bare ikke hvad han skal hedde
okai det er bare fordi min kæreste har spurgt om vi skal flytte sammen og det vil jeg jo rigtig gerne men er det ikke lidt for hurtig?
Søde det var så dejligt at se dig idag....
brian kom fra kbh og da han besøgte mig jaaa så vente han aldrig hjem igen så vi boede faktisk fra dag 1 af
Manden og jeg mødte hinanden i oktober 2004 og flyttede ind i vores fælles-købte ejerlejlighed i september året efter - så omkring 11 måneder
7 mdr og synes faktisk det var ret tidligt at vi flyttede sammen... Synes ikke vi kendte hinanden godt nok, men det kom vi jo så hurtigt til Men jeg boede næsten mere eller mindre hos ham, så synes det var dumt at betale to huslejer....
skoust skriver: tak skal du have ved bare ikke hvad han skal hedde okai det er bare fordi min kæreste har spurgt om vi skal flytte sammen og det vil jeg jo rigtig gerne men er det ikke lidt for hurtig?
Hvor længe har I været sammen da?
Altså jeg havde bare en mavefornemmelse.. vi ku slet ik undvære hinadnen!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128