Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Guldimaven skriver: Det også det jeg tænker.. Er okay tryg.. Kan skrive fordi det kun gør ondt når veen er der.. Nej, har slet ikke sovet.. Højest 2 timer sammenlagt!
Det også det jeg tænker.. Er okay tryg.. Kan skrive fordi det kun gør ondt når veen er der..
Nej, har slet ikke sovet.. Højest 2 timer sammenlagt!
Stakkels dig. Hvil dig hvis du kan og husk a få lidt a spise og drikke.
Hvor lang tid skal i køre for a komme til sygehuset?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LR85 skriver: Stakkels dig. Hvil dig hvis du kan og husk a få lidt a spise og drikke. Hvor lang tid skal i køre for a komme til sygehuset?
Ja, er sulten hele tiden..
Vi skal kører en 20-30 min..
Guldimaven skriver: Ja, er sulten hele tiden.. Vi skal kører en 20-30 min..
Det er også bare nu du skal spise og drikke alt det du vil.
Har du ringet eller hvordan har du det?
ihhh hvor spændende.... har sådan gået og håbet på du nåede den eksamen og total sejt at du kan opdatere midt i det hele...
LR85 skriver: Det er også bare nu du skal spise og drikke alt det du vil. Har du ringet eller hvordan har du det?
Det kommer meget hyppigt nu.. Har ikke lige tid på dem.. Men jeg skal ind til tjek nu..
Guldimaven skriver: Det kommer meget hyppigt nu.. Har ikke lige tid på dem.. Men jeg skal ind til tjek nu..
Spændende. Husk uodate når du kan overskue det.
Og tusind gange held og lykke
LR85 skriver: Spændende. Husk uodate når du kan overskue det. Og tusind gange held og lykke
Tak, skal nok opdatere..
Guldimaven skriver: Tak, skal nok opdatere..
ihh hvor jeg håber du har dit barn i armene nu.
har selv været til jordemoder og er ikke moden endnu, så har fået tid til igangsættelse på mandag.
Guldimaven skriver: Har hele tiden haft i tankerne, at det var bedst at vente med at føde til eksamen var overstået.. Jeg har hele tiden haft massere tegn på at fødslen skulle gå igang og er idag 41+0.. Idag var så eksamens dagen, og jeg har nu vel overstået den.. Tror i så ikke lige efter eksamen er overstået går min slimprop! Håber håber håber, det er gode tegn! Fordi der er længe til Mandag hvor jeg skal sættes igang! Bare lige lidt glæde her fra!!!
Har hele tiden haft i tankerne, at det var bedst at vente med at føde til eksamen var overstået..
Jeg har hele tiden haft massere tegn på at fødslen skulle gå igang og er idag 41+0..
Idag var så eksamens dagen, og jeg har nu vel overstået den.. Tror i så ikke lige efter eksamen er overstået går min slimprop!
Håber håber håber, det er gode tegn!
Fordi der er længe til Mandag hvor jeg skal sættes igang!
Bare lige lidt glæde her fra!!!
Tillykke
Jeg fødte dagen efter min slimprop gik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128