weee.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Guldimaven

Har hele tiden haft i tankerne, at det var bedst at vente med at føde til eksamen var overstået..

Jeg har hele tiden haft massere tegn på at fødslen skulle gå igang og er idag 41+0..

Idag var så eksamens dagen, og jeg har nu vel overstået den.. Tror i så ikke lige efter eksamen er overstået går min slimprop!

Håber håber håber, det er gode tegn!

Fordi der er længe til Mandag hvor jeg skal sættes igang!

Bare lige lidt glæde her fra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spændende, spændende! Tillykke med overstået examen og  at baby snart kommer!! Vh stine

Anmeld

6. juni 2012

JH12

Uh hvor spændende Hepper på det udvikler sig

Anmeld

6. juni 2012

LR85

6. juni 2012

babymus77

Krydser;-) Jeg gik i fødsel efter min gik:-) Bare bevæg dig godt!!! Hilsner Anne;-)

Anmeld

6. juni 2012

HeidiØ

Guldimaven skriver:

Har hele tiden haft i tankerne, at det var bedst at vente med at føde til eksamen var overstået..

Jeg har hele tiden haft massere tegn på at fødslen skulle gå igang og er idag 41+0..

Idag var så eksamens dagen, og jeg har nu vel overstået den.. Tror i så ikke lige efter eksamen er overstået går min slimprop!

Perfekt Held og lykke med forestående fødsel og tillykke med eksamen!

Anmeld

6. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Fantastisk. TIllykke med eksamen og held og lykke med fødslen.

Anmeld

6. juni 2012

Chevro

Guldimaven skriver:

Det lyder som et godt tegn (: Så må vi håbe der kommer gang i det snart stort tillykke med eksamen også!

Anmeld

6. juni 2012

AnnaB.

Guldimaven skriver:

Fantastisk timing

Krydser for at baby er på vej.

Anmeld

6. juni 2012

Guldimaven

Tak for alle jeres .. Håber det hjælper! Har noget nu, der måske godt kunne være starten på veer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.