MariaJ skriver:
Det slås vi også lidt med herhjemme. Jeg har prøvet med blokamning og synes det måske har hjulpet lidt, men jeg ved ikke helt om jeg tør fortsætte med det, for min dreng er kun fem uger, og jeg har læst, at man helst ikke skal gøre det, når de er så små. Men du burde godt kunne prøve det. Det skal nedsætte produktionen lidt.
Ellers har jeg prøvet at lægge ham til i det, der vist hedder tvillingestilling. Det har faktisk hjulpet rigtig meget. Det er som om han bedre kan sluge al mælken, når han er lidt mere oprejst. Du kan sikkert google et billede af det, men det jeg mener er at jeg lægger ham til, så han ligger langs min side med benene mod min ryg. På den måde kommer han lidt højere op end i almindelig ammestilling, hvor han ligger på tværs foran.
Har prøvet blokamninge af nogle dage, men føler ikke der er nok mælk om aftenen så... Har i hvert fald oplevet at hun fik tømt begge bryster, men stadig ville have mere, og blev irriteret over, at der ikke kom mere. Så tør det ikke rigtigt...
Tvillingestillingen har jeg også prøvet, men kan ikke rigtig finde ud af det
Og hun forbinder det slet ikke med at der er mad, virker det som om...
Men på en måde rart at høre, at jeg ikke er alene
Heldigvis er det intet problem om natten, for der spiser hun nærmest sovende, og er yderst tålmodig
Anmeld