Haft kørekort i under en uge og så sker -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Nolle

Masig skriver:

Der er mange p-bøder der bare er dumhed altså... Min kæreste lavede en virkelig dum en engang... han havde købt p-billet, lagt den i vinduet og da vi kom tilbage inden for tiden havde vi fået en bøde. Det viste sig han havde lagt den med bagsiden opad... FLOT!!

Men han skrev ind til europark hedder de vist, og forklarede dem at han altså havde købt billet, han scannede sin p-billet samt kontoudtog ind på computeren og sendte til dem så de havde bevis for han havde betalt og han fik sgu lov at slippe for bøden!!!

Fik vi til gengæld ikke lov til da vi brugte en p-skive hvor pile-spidsen var knækket. P-vagten mente ikke han kunne se hvad tid den pegede på, selvom  det var tydelige hvor pilen ville have ramt, så den måtte vi betale

Men en p-bøde er bare virkelig sure penge at smide ud af vinduet...

Haha ! det er viklige en dum en at komme til at lave.

Men de p-vægter gør jo bare deres arbjede. Det skal jo også passes, de har jo også en julefrokost de skal have penge til, så at skrive p-bøder er deres måde at få penge til den på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Janni.

Det er bare sure penge at skulle af med. 

Jeg fik en p møde for at holde et sted hvor man må holde i to timer gratis, hvis man har trukket en billet. Var i to butikker, og max væk i 30 min. Øv. 

Det er min første og til dato - eneste bøde..

Hentede blandt andet min søns første fødselsdagsgave. Ville hellere have give ham en dyrere gave. 

Anmeld

7. juni 2012

Masig

Nolle skriver:

Haha ! det er viklige en dum en at komme til at lave.

Men de p-vægter gør jo bare deres arbjede. Det skal jo også passes, de har jo også en julefrokost de skal have penge til, så at skrive p-bøder er deres måde at få penge til den på  

Ja den var virkelig dum.. Blev lidt sur lige da det skete, men nu griner jeg altså bare af det, utroligt man kan gøre det altså...

Ja de skal jo passe deres arbejde og så vidt jeg ved får de penge for hver bøde de udskriver, så selvfølgelig giver de bøder når der er en grund til det... Det er jo det der er meningen med deres arbejde, ellers ville det jo ikke give mening at have p-regler... Jeg bliver nu heller aldrig sur på dem, det er mere mig selv (eller kæresten) jeg bliver sur på for det er jo vores egen skyld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.