Haft kørekort i under en uge og så sker -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Nolle

- Så sker der bare det vi alle ikke ville håbe, jeg får en P-BØDE
.. Det sker på det mest dårlig tispunkt! Vi har igen penge eller noget.

MEN HVAD FA'N ! Jeg har 2½ års dag med kæresten, <3 vært til jordmord,og BASSE har det godt. Vi har et sted og bo, vi har hvad vi har brug få. 
Så en lille p-bøde kan ikke slå mig i gulvet idag
IDAG ER EN GO DAG ! og jeg ELSKER BARE LIVET !!!!

.. det skal lige siges, jeg glemt ikke at stille p-skiven eller noget, jeg glemt at sætten den på i forruden .. hihi. ups ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

An&Jo

Nolle skriver:

MEN HVAD FA'N ! Jeg har 2½ års dag med kæresten, <3 vært til jordmord,og BASSE har det godt. Vi har et sted og bo, vi har hvad vi har brug få. 

.. det skal lige siges, jeg glemt ikke at stille p-skiven eller noget, jeg glemt at sætten den på i forruden .. hihi. ups ! 

haha..

Jeg har haft kørekort i et halvt år nu, og for en måned siden fik jeg en p-bøde nede ved min veninde, og det er udelukkende på grund af dårlig skiltning fra kommunens side, jeg holdte i den ene side af vejen, jeg holdte der et par timer, og da jeg så kommer ned til bilen igen ligger der en bøde fordi jeg har overskredet p-tiden, kører så ned for enden af vejen for at vende (der er vel 500m derned) og DER står der et skilt om at man maks må parkere der i en halv time..

Anmeld

6. juni 2012

Nolle

An&Jo skriver:

haha..

Jeg har haft kørekort i et halvt år nu, og for en måned siden fik jeg en p-bøde nede ved min veninde, og det er udelukkende på grund af dårlig skiltning fra kommunens side, jeg holdte i den ene side af vejen, jeg holdte der et par timer, og da jeg så kommer ned til bilen igen ligger der en bøde fordi jeg har overskredet p-tiden, kører så ned for enden af vejen for at vende (der er vel 500m derned) og DER står der et skilt om at man maks må parkere der i en halv time..

Ej hvor træls! Synes virklige også nogen sted det er svært at se hvor lang tid man må holde osv.. De kunne godt til at skilte noget bedre, så folk kan forstå det

Anmeld

7. juni 2012

Chraz

Vi glemte at danse sejresdans over p-pøden Nolle hehe

Anmeld

7. juni 2012

come2

Jeg har haft kørekort i 5 år og har aldrig fået hverken p bøde eller fartbøde.

Anmeld

7. juni 2012

Clisolka

Nolle skriver:

Det kan jo ske, det må ikke slå din dag ud 

Anmeld

7. juni 2012

Masig

Der er mange p-bøder der bare er dumhed altså... Min kæreste lavede en virkelig dum en engang... han havde købt p-billet, lagt den i vinduet og da vi kom tilbage inden for tiden havde vi fået en bøde. Det viste sig han havde lagt den med bagsiden opad... FLOT!!

Men han skrev ind til europark hedder de vist, og forklarede dem at han altså havde købt billet, han scannede sin p-billet samt kontoudtog ind på computeren og sendte til dem så de havde bevis for han havde betalt og han fik sgu lov at slippe for bøden!!!

Fik vi til gengæld ikke lov til da vi brugte en p-skive hvor pile-spidsen var knækket. P-vagten mente ikke han kunne se hvad tid den pegede på, selvom  det var tydelige hvor pilen ville have ramt, så den måtte vi betale

Men en p-bøde er bare virkelig sure penge at smide ud af vinduet...

Anmeld

7. juni 2012

Nolle

Chraz skriver:

Vi glemte at danse sejresdans over p-pøden Nolle hehe

Jeg viste der var noget ved hade glemt, udover at ligge pskiven op  

Anmeld

7. juni 2012

Nolle

come2 skriver:

Jeg har haft kørekort i 5 år og har aldrig fået hverken p bøde eller fartbøde.

Der en der sej til det med at huske p-skiven  
Men nu håber jeg så også der aldrig kommet felre  

Anmeld

7. juni 2012

Nolle

Babymor2010 skriver:

Det kan jo ske, det må ikke slå din dag ud 

Det gjorde det bestemt heller ikke, 
det da møj træls, men det kan ske få alle der ikke tænker sig helt om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.