Anonym skriver:
hej med jer.
jeg har en rigtig dejlig kæreste, som jeg elsker over alt på jorden!
MEN ... synes aldrig han har lyst til mig længere, vi har nok sex én gang om ugen, og jeg ligger op til det hver eneste gang.. synes det er ved at blive utrolig kedeligt! nogle gange kommer han med en bemærkning som "du er jo liderlig hele tiden". bliver okay ked af det, for det føler jeg godt nok ikke jeg er. når han kommer hjem fra arbejde, siger han at han er træt, men mange gange kan han ligge og se fjernsyn til kl. lort om natten. ville virkelig gøre alt for det fjernsyn brænder i helvede.. tror i at han ikke tænder på mig længere? hvad ville i stille op? 
svesken på disken! tal om det - "jeg har brug for sex for at forholdet fungerer - hvad er din holdning?"
Det med at pakke det ind og komme med frækt undertøj og prøve at gøre det til alt muligt han måske ikke kan overskue, tror jeg kun forværrer problemet
Så hellere tale om problemet som du ser det "for lidt sex" og se hvad hans vinkel og holdning er til tingene
Måske er der noget på arbejde, der nager ham - måske er han et lidt trist sted rent psykologisk osv - der kan være mange årsager til at man ikke lige kan overkomme det intime og seksuelle
Anmeld