vores sexliv er gået i stå ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Giraffen

Anonym skriver:

hej med jer. 
jeg har en rigtig dejlig kæreste, som jeg elsker over alt på jorden!
MEN ... synes aldrig han har lyst til mig længere, vi har nok sex én gang om ugen, og jeg ligger op til det hver eneste gang.. synes det er ved at blive utrolig kedeligt! nogle gange kommer han med en bemærkning som "du er jo liderlig hele tiden". bliver okay ked af det, for det føler jeg godt nok ikke jeg er. når han kommer hjem fra arbejde, siger han at han er træt, men mange gange kan han ligge og se fjernsyn til kl. lort om natten. ville virkelig gøre alt for det fjernsyn brænder i helvede.. tror i at han ikke tænder på mig længere? hvad ville i stille op? 

svesken på disken! tal om det - "jeg har brug for sex for at forholdet fungerer - hvad er din holdning?"

Det med at pakke det ind og komme med frækt undertøj og prøve at gøre det til alt muligt han måske ikke kan overskue, tror jeg kun forværrer problemet

Så hellere tale om problemet som du ser det "for lidt sex" og se hvad hans vinkel og holdning er til tingene

Måske er der noget på arbejde, der nager ham - måske er han et lidt trist sted rent psykologisk osv - der kan være mange årsager til at man ikke lige kan overkomme det intime og seksuelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

det er bare hårdt, det har hvertfald stået på i 2 måneder nu :/ og han siger at der ikke er noget galt. men et eller andet må der jo være.

Altså, vi havde på et tidspunkt et problem i et helt år  Det ender så ud i at jeg sender ham til lægen (noget jeg havd bedt om i gud ved hvor lang tid) og så havde han forhudsforsnævring, så det gjorde faktisk helt ondt på ham at have sex.

Men det er jo et ømt område, kan da sagtens forstå han ikke ville ud med det og ikke ville indse at det var et problem.

Jeg troede nemlig også at det var der var problemet, men nej nej og nu virker det hele igen  undskyld for at dele ud af mit sexliv 

Alt kan ske 

Anmeld

6. juni 2012

Giraffen

Anonym skriver:

det er bare hårdt, det har hvertfald stået på i 2 måneder nu :/ og han siger at der ikke er noget galt. men et eller andet må der jo være.

hvis han siger, der ikke er noget galt - så må du adressere problemet "det er et problem for mig når ikke vi har sex mere end vi har - hvordan løser vi det problem? er der noget jeg kan gøre - eller hvad kan du gøre? og kan jeg hjælpe dig igennem det?"

Anmeld

6. juni 2012

KM78

Er du gravid lige nu? Hvis ja, kan det være at han ikke tænder på det, det er nogle mænd der gør, ganske ubevidst.

Men det er ikke pænt at sige at du er liderlig hele tiden, en gang om ugen, come on man!

Anmeld

6. juni 2012

morethanperfect

Sådan tror jeg bare nogle er .. 
Min kæreste har også kun lyst til sex i perioder , og det har jeg da også selv .. Det er meget forskelligt ..

Men så sig til ham hvordan du har det ... Mænd har tit svært ved at tyde hentydninger fra os .. Hellere sig det som det er , end og pakke det ind i vat .. De forstår det simpelthen ikke ..  

Anmeld

19. juni 2012

Mig24

Oplever næsten det samme nu, det har jeg gjort i 1 måned ca. Det virkelig irreterende..Jeg mistænker om ham, jeg føler han er mig utro. Men aner ikke  hvad jeg simpelthen skal gøre, tænker og tænker finder ikke løsningen

Stakkels dig, håber det vil blive bedre for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.