Anonym skriver:
hej med jer.
jeg har en rigtig dejlig kæreste, som jeg elsker over alt på jorden!
MEN ... synes aldrig han har lyst til mig længere, vi har nok sex én gang om ugen, og jeg ligger op til det hver eneste gang.. synes det er ved at blive utrolig kedeligt! nogle gange kommer han med en bemærkning som "du er jo liderlig hele tiden". bliver okay ked af det, for det føler jeg godt nok ikke jeg er. når han kommer hjem fra arbejde, siger han at han er træt, men mange gange kan han ligge og se fjernsyn til kl. lort om natten. ville virkelig gøre alt for det fjernsyn brænder i helvede.. tror i at han ikke tænder på mig længere? hvad ville i stille op? 
Jeg tror at nogle gange har man bare faser hvor man ikke gider. Man kan ikke altid være lige entusiastisk for alting
I perioder er jeg da også træt, og jeg er endda den herhjemme der har allermest lyst 
Tror virkelig ikke du skal tænke for meget over det, og tror da slet ikke du skal gå og sige til at dig selv at din kæreste ikke tænder på dig
Så bliver det jo bare værre.
Tror at tøser har en ide om mænd bare tænker på sex hele tiden, og det gør de ikke. Jo i starten fordi det er nyt og spændende. Men med tiden skal der måske andre ting til før han føler at det er nyt og spændende igen - du kunne snakke med ham, ordentligt, men du skal også forstå hvis han bare er inde i en dårlig periode, det kan jo ske for alle.
Samtidig med det så erfare jeg lidt herhjemme at hvis der så er et problem, så prøver han at skjule det lidt og måske føler det er pinligt, og det er ikke kun sex, men også alle mulige andre ting - hvorimod at jeg bare åbner munden og snakker løs 
Så det kan også være at i skal snakke mange gange før din kæreste måske vil indrømme at der overhovedet er et problem.
Anmeld