vores sexliv er gået i stå ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

hej med jer. 
jeg har en rigtig dejlig kæreste, som jeg elsker over alt på jorden!
MEN ... synes aldrig han har lyst til mig længere, vi har nok sex én gang om ugen, og jeg ligger op til det hver eneste gang.. synes det er ved at blive utrolig kedeligt! nogle gange kommer han med en bemærkning som "du er jo liderlig hele tiden". bliver okay ked af det, for det føler jeg godt nok ikke jeg er. når han kommer hjem fra arbejde, siger han at han er træt, men mange gange kan han ligge og se fjernsyn til kl. lort om natten. ville virkelig gøre alt for det fjernsyn brænder i helvede.. tror i at han ikke tænder på mig længere? hvad ville i stille op? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Anonym trådstarter

det skal lige siges, at jeg har prøvet at overraske ham med frækt undertøj... synes det er vildt mærkelig, han var helt vild efter mig i starten

Anmeld

6. juni 2012

simone-baby93

jeg ved hvordan du har det.. min kæreste er også sådan.. det er nu 2 uger siden vi sidst havde sex og hver gang vi har sex når det nu en sjælen gang sker så er det kun i 1-2 min.. føler slet ik han gider mig mere.. han har endda rykket vores senge fra hinanden og stillet et "bord" mellem os.. og det er så kedeligt for han vil bare være hurtigt færdig.. og han siger oss " Ej du er liderlig hele tiden" og jeg bliver ked af det.. og når jeg så siger " skat jeg elsker dig " siger han.. "mmm" ikke noget med i lige måde eller jeg elsker oss dig.. føler virkelig med dig.. 

hej med jer. 
MEN ... synes aldrig han har lyst til mig længere, vi har nok sex én gang om ugen, og jeg ligger op til det hver eneste gang.. synes det er ved at blive utrolig kedeligt! nogle gange kommer han med en bemærkning som "du er jo liderlig hele tiden". bliver okay ked af det, for det føler jeg godt nok ikke jeg er. når han kommer hjem fra arbejde, siger han at han er træt, men mange gange kan han ligge og se fjernsyn til kl. lort om natten. ville virkelig gøre alt for det fjernsyn brænder i helvede.. tror i at han ikke tænder på mig længere? hvad ville i stille op? 

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

hvor er det deprimerende at der er så mange der læser det, men ingen giver respons 

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

sådan har jeg det også! det er altid mig der ligger op, også er det altid så hurtig overstået.. det er som om han ikke har lyst til mig længere

Anmeld

6. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

hej med jer. 

Har du prøvet at spørge ham om han stadig har lyst til dig?

Mænd er ikke tankelæsere, langt fra faktisk! Det er ik sikkert han har overskud for tiden, måske er han stresset på arbejdet eller lign.

Var det mig ville jeg prøve at snakke med ham om det.. Lav evt. lidt punkter på et stykke papir så du er sikker på du får det hele med Se hvad han siger og så kan du forholde dig til det og ik en masse der sker inde i dit hoved

Anmeld

6. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

hej med jer. 

Jeg tror at nogle gange har man bare faser hvor man ikke gider. Man kan ikke altid være lige entusiastisk for alting  I perioder er jeg da også træt, og jeg er endda den herhjemme der har allermest lyst 

Tror virkelig ikke du skal tænke for meget over det, og tror da slet ikke du skal gå og sige til at dig selv at din kæreste ikke tænder på dig  Så bliver det jo bare værre.

Tror at tøser har en ide om mænd bare tænker på sex hele tiden, og det gør de ikke. Jo i starten fordi det er nyt og spændende. Men med tiden skal der måske andre ting til før han føler at det er nyt og spændende igen - du kunne snakke med ham, ordentligt, men du skal også forstå hvis han bare er inde i en dårlig periode, det kan jo ske for alle.

Samtidig med det så erfare jeg lidt herhjemme at hvis der så er et problem, så prøver han at skjule det lidt og måske føler det er pinligt, og det er ikke kun sex, men også alle mulige andre ting - hvorimod at jeg bare åbner munden og snakker løs 

Så det kan også være at i skal snakke mange gange før din kæreste måske vil indrømme at der overhovedet er et problem.

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

har prøvet at snakke med ham om det, men han siger altid det samme.. at han har lyst til mig, og at der ikke er noget galt. men jeg synes det virker underligt... 

Anmeld

6. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

har prøvet at snakke med ham om det, men han siger altid det samme.. at han har lyst til mig, og at der ikke er noget galt. men jeg synes det virker underligt... 

Som jeg skriver kan der sagtens være noget galt, men han føler måske ikke at han kan snakke om det  jeg føler ofte at mænd er meget mere kompliceret end kvinder - det er jo noget at tænke over 

Men tror så bestemt ikke at du skal slå dig selv oven i hovedet med at det er underligt og at han ikke gider dig. Du gør bare problemet større og måske bliver han endda mere irriteret eller frustreret hvis du går og siger sådan hele tiden.

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Jeg tror at nogle gange har man bare faser hvor man ikke gider. Man kan ikke altid være lige entusiastisk for alting  I perioder er jeg da også træt, og jeg er endda den herhjemme der har allermest lyst 

Tror virkelig ikke du skal tænke for meget over det, og tror da slet ikke du skal gå og sige til at dig selv at din kæreste ikke tænder på dig  Så bliver det jo bare værre.

Tror at tøser har en ide om mænd bare tænker på sex hele tiden, og det gør de ikke. Jo i starten fordi det er nyt og spændende. Men med tiden skal der måske andre ting til før han føler at det er nyt og spændende igen - du kunne snakke med ham, ordentligt, men du skal også forstå hvis han bare er inde i en dårlig periode, det kan jo ske for alle.

Samtidig med det så erfare jeg lidt herhjemme at hvis der så er et problem, så prøver han at skjule det lidt og måske føler det er pinligt, og det er ikke kun sex, men også alle mulige andre ting - hvorimod at jeg bare åbner munden og snakker løs 

Så det kan også være at i skal snakke mange gange før din kæreste måske vil indrømme at der overhovedet er et problem.

det er bare hårdt, det har hvertfald stået på i 2 måneder nu :/ og han siger at der ikke er noget galt. men et eller andet må der jo være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.