Jeg blev påkørt af bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Ayasmor

Tusind tak for omtanken piger Jeg prøver også at fokusere på at det heldigvis ikke gik værre, for tanken om hvad der kunne være sket gør mig skør. Ved ikke lige om det bliver nødvendigt med krisepsykolog, men at få snakket det hele igennem vil jeg helt sikkert gøre. Tror også det mest ubehagelige er at jeg ikke kan huske en disse af hvad der er sket. Mine oplysninger om hændelsen beror udelukkende på hvad vidner har fortalt mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Clisolka

Puha for en slem oplevelse! Godt der ikke skete mere - og ja, tænk hvis du havde haft din datter med Godt du er i bedring 

Anmeld

6. juni 2012

.....

Puha en oplevelse

Kram herfra hvertfald

Anmeld

6. juni 2012

B&J

puhh sikke et chok. ej hvor er jeg glad for at læse der ikke skete mere ind det der gjorde selv om det er virkelig også slemt nok... sender dig en masse krammer

Anmeld

6. juni 2012

Ayasmor

tak for krammene

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Det var alligevel heldigt sluppet, men sikke da en forfærdelig oplevelse

Synes bestemt du skal tale med en krisepsykolog. Jeg tog desværre ikke imod tilbuddet da jeg blev påkørt, og da jeg endelig indså at jeg havde brug for at tale med en proffessionel, så var det for sent til en decideret krisepsykolog, og måtte betale selv.

Selv om man synes det går fint, og man har nogen at tale med, så er det bedre at tale med én der ved hvad der skal spørges om og tales om.

God bedring til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.