Er jeres også sådan? (15 mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Clisolka

Puuuuuhaaaaa den periode har vi også herhjemme. Isabella er 19 mrd. og det har stået på i nogle mrd nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MyLove E

Ja sådan er vores dreng også han er så bare kun lige blevet et år. Han bliver meget hys hvis der er noget han ikke må.

Tilgengæld er han blevet en helt anden dreng DP som smiler og leger godt der over.. Men her hjemme er han tit sur.. Heldigvis ikke i dag:-):-)

Anmeld

6. juni 2012

MIWULA

Haha noget af det lyderbekendt bortset fra min søn griner når jeg fortæller han ikk måog hold nu op det er svært at takle ved slet ikk hva jeg skal stille op. 

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Ja, sådan var Daniel også på den alder, og så igen da han havde rundet de 2 år

Anmeld

8. juni 2012

DLM

Faith skriver:

Det lyder MEGET som min søn! Han er godt nok lidt ældre (23 mdr), men tror drenge udvikler sig langsommere end piger.

Han siger "NEJ" til alt! Bliver hamrende sur hvis noget går ham imod og smider sig ned på gulvet. Han kan tilmed finde på at slå, hvilket vi slår meget hårdt ned på, for jeg vil bare ikke have at mine børn slår andre mennesker!

Det er en helt normal og sund del af deres udvikling. De finder ud af at de er et selvstændigt individ og at grænserne kan skubbes. Det skal du overhovedet ikke være bekymret for. Selvom det kan være noget så frustrerende mens det står på

jeg har en søn der er nøjagtig lige sådan

Anmeld

8. juni 2012

Loa

Muhahaha det lyder FULDSTÆNDIG som Isabella. Og hun er 23 måneder.....

Uanset hvad vi spørger hende om, så siger hun nej. Også selvom det er noget hun gerne vil...

Så det er sikkert som du siger, at det er fordi de har fundet ud af de har et valg. Så nu spørger jeg hende ikke længere om de ting hun ikke selv må bestemme. Hvis hun skal i bad, så spørger jeg hende ikke, men siger du skal i bad. Så bliver hun sur og brokker sig, lige indtil hun sidder der.

Men Isabella har virkelig også opdaget ordet nej. Hold da helt op, det bliver brugt til den store guldmedalje

Anmeld

8. juni 2012

KarinaBF

Det er helt normalt da de begynder at blive mere selvstændig i den alder

Min Datter på 16 måneder lyder som alle i andres men hun er en rigtig strigle og ja en bette gimp hehe (sagt på den kærligste måde men det passer)

Hun driller storebror ligeså snart hun har en mulighed for det og når han siger nej begynder hun at skrige !

Når hun ikke for sin vilje skriger hun bare og der er bestemt ingen tårer hvis hun synes der skal komme tårer sidder hun og bukker hovedet og trykker hænderne mod siden ved øjnene for at få tårer frem ! (det skal så siges det har hun gjort i et stykke tid nu)

Når jeg siger nej eller det må du ikke griner hun eller skriger ! det værste er altså nå hun skal puttes så sætter hun sig op og når jeg så ligger hende igen griner hun og 2 sek efter sidder hun op igen !

hun er en rigtig hystade hehe

Du er ikke alene

Anmeld

8. juni 2012

Clisolka

Loa skriver:

Muhahaha det lyder FULDSTÆNDIG som Isabella. Og hun er 23 måneder.....

Uanset hvad vi spørger hende om, så siger hun nej. Også selvom det er noget hun gerne vil...

Så det er sikkert som du siger, at det er fordi de har fundet ud af de har et valg. Så nu spørger jeg hende ikke længere om de ting hun ikke selv må bestemme. Hvis hun skal i bad, så spørger jeg hende ikke, men siger du skal i bad. Så bliver hun sur og brokker sig, lige indtil hun sidder der.

Men Isabella har virkelig også opdaget ordet nej. Hold da helt op, det bliver brugt til den store guldmedalje

Det samme gør jeg med Isabella på 19 mrd.  Jeg er begyndt ikke at spørge hende om noget, men gøre det i stedet - f.eks. badtiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.