Kan en 3 årige have sep. angst????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Solstrålebørn

morethanperfect skriver:

Ja det tror jeg !
Er du klar over hvor lang tid det tog at falde i søvn  

Ej seriøst??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

morethanperfect

Solstrålebørn skriver:

Ej seriøst??? 

Ja .. Hvorfor skulle der ikke kunne være det ??? 

Anmeld

6. juni 2012

Laulund87

Hun skriger og råber hver gang han forlader et rum, bliver hysterisk, skriger og råber så hun ikke har noget stemme og dehydrere... Lige nu er den helt gal... 

Hun går faktisk i panik og render ud i stuen til os.. 

Tror klart det er seperationsangst og så lige overfor far.

Jeg SKAL putte, bade, skifte, tage ind og ud af autostolen osv osv. Far MÅ ikke. Især det med at putte. Hun kan også ligefrem ryste, hyperventilere osv hvis vi foreslår at far gør det.

Anmeld

6. juni 2012

wamse

Altså jeg tænker, at det er helt normalt, og at hun bare lige pt. har brug for ekstra opmærksomhed, og det skal hun bare have masser af

Hun har jo både oplevet børnehavestart og at få en søskende, så intet unaturligt i, at hun lige har brug for at blive set og hørt lidt ekstra

Anmeld

6. juni 2012

Laulund87

wamse skriver:

Altså jeg tænker, at det er helt normalt, og at hun bare lige pt. har brug for ekstra opmærksomhed, og det skal hun bare have masser af

Hun har jo både oplevet børnehavestart og at få en søskende, så intet unaturligt i, at hun lige har brug for at blive set og hørt lidt ekstra

Anmeld

6. juni 2012

Solstrålebørn

morethanperfect skriver:

Ja .. Hvorfor skulle der ikke kunne være det ??? 

Det var nu mere det at det tog lang tid for dig at falde i søvn, at jeg skrev "Ej seriøst"... 

Anmeld

6. juni 2012

Solstrålebørn

Tror klart det er seperationsangst og så lige overfor far.

Jeg SKAL putte, bade, skifte, tage ind og ud af autostolen osv osv. Far MÅ ikke. Især det med at putte. Hun kan også ligefrem ryste, hyperventilere osv hvis vi foreslår at far gør det.

Okey, her er det ikke fordi jeg ikke må det ene eller andet, det er så snart far forlader rummet, skal i seng eller skal ud og køre hun bliver sådan.. 

Anmeld

6. juni 2012

Solstrålebørn

wamse skriver:

Okey, har jo aldrig oplevet det med hende før.. Har slet ikke tænkt over at det kan være børnehavestart og søskende... 

Anmeld

6. juni 2012

Laulund87

Solstrålebørn skriver:

Okey, her er det ikke fordi jeg ikke må det ene eller andet, det er så snart far forlader rummet, skal i seng eller skal ud og køre hun bliver sådan.. 

Prøv at far nusser lidt ekstra om hende, læser en bog osv. Hun har åbenbart brug for det lige i tiden

Anmeld

6. juni 2012

Solstrålebørn

Laulund87 skriver:

Prøv at far nusser lidt ekstra om hende, læser en bog osv. Hun har åbenbart brug for det lige i tiden

Det prøver vi... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.