Hvilken by bor du i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

GitteC78

Jeg bor i Videbæk mellem Herning og Ringkøbing, vi flyttede hertil for snart 2 år siden. Det er en alt for lille by, her sker intet..... Så jeg håber at vi om nogle år kan sælge huset og flytte tilbage til Herning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Nettemor skriver:

Ja det er fantastisk Vi elsker det også.. Mangler bare lidt plads

Hehe, pladsmangel? Troede jeg kun var Kbhers problem

Anmeld

6. juni 2012

Silas&Mille

Bor i Skanderborg.

Er vokset op i en lille landby udenfor Skanderborg, så kender byen rigtig godt, derfor flyttede vi hertil da vi kom hjem efter 3½ i Sverige.

Byen er skøn, der findes alle typer af butikker, dog mangler der en med børne tæj, men det ændre sig til efteråret når vi får en H&M 

Der er kort til skov og vand.
Der er ikke langt til Århus hvis man synes shoppingen bliver for kedelig her

Hvis vi kan finde et godt hus at leje til ok penge bliver vi nok i/ved Skanderborg, ellers flytter vi væk for vi VIL i hus/rækkehus med have så ungerne får mulighed for at være ude og lege  

Anmeld

6. juni 2012

Nettemor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, pladsmangel? Troede jeg kun var Kbhers problem

Vi har et lille bitte hus. Max med plads til et barn til . Og når det barn engang kommer bliver det et problem med plads til vores låne pige. Altså det kan jo lade sig gøre men det bliver noget bøvl

Og så som tidligere skrevet. 900 kvm,- 3 traktorer, en minigraver plus det løse af maskiner.. Så begynder der at være fyldt

Anmeld

6. juni 2012

SS82

Jer bor ved ølsted i nordsjælland. En lille by men kun med 10 min kørsel til Frederikssund og Frederiksværk og 20 min til Hillerød. Det er en lille by med 2 dagligvare butikker, 1 pizzaria, 2 frisører, 2 børnehaver, 1 skole og idrætshal. Min kæreste er fødtog opvokset i byen og jeg selv er 5 km her fra laaaaaangt ude på landet så vi begge er glade for at bo her da det er landligt frisk luft lige ned til vandet og alt vores familie på begge sider bor lige i nærområdet. Vi vil gerne blive boende her.

Anmeld

6. juni 2012

-Sigrid-

xoxotasha skriver:

Jeg bor i Esbjerg. Der er en rigtig hyggelig by. Ikke langt fra vandet og skoven, men samtidig også masser af butikker.

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

Mor- til pige skriver:

Jeg tænkte det kunne være lidt sjovt - at høre lidt om de forskellige byer.

Hvad By er du fra, og hvad kan du godt lide ved den?

Jeg Bor i byen Holstebro Vestjylland. Jeg elsker byen, da den har en dejlig størrelse, hverken for lille eller for stor. En dejlig by, som jeg nok aldrig flytter fra

Jeg bor i Aalborg.. Bor her kun indtil min uddannelse er færdig.. Og kæresten ved mere med sin job situation.. Så flytter vi nemlig til Aarhus..  

Det jeg elsker er at alt er så nemt at komme til Man kan gå rundt til alt .

Anmeld

6. juni 2012

LotusCPH

Bor i 3560 Ølstykke - da mandens familie bor her og byen minder rigtig meget om min egen by - Holbæk

Anmeld

6. juni 2012

Missq4

Århus her men jeg kunne nu godt tænke mig at flytte lige udenfor byen 

Anmeld

6. juni 2012

Faith

Jeg bor i Aulum som er en lille by mellem Herning og Holstebro. Min mand er fra Herning og jeg er fra Holstebro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.