Hvilken by bor du i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

lio

Hvidovre (stor-kbh)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

Bor i Sønderborg
Synes det er en hyggelig by, der ikke er for stor eller lille og man kan gå til det meste

... Og så bor min søde veninde her

Hihihihi

Jeg bor i Sønderborg og jeg synes bare det er en lille hyggelig by. Den er lige tilpas for mig.

Anmeld

6. juni 2012

TbCp

Odense

Anmeld

6. juni 2012

Nettemor

Jeg bor ikke i nogen by  Men vores 'område' har da et stednavn

Dog bor vi meget tæt på Hald Ege som ligger tæt på Viborg

Her er okay. Vi er rimelig glade for det men med tiden vil vi gerne endnu længere ud og have noget plads.. Min mand er bidt af en gal traktor Og det faktum at her er 3 traktorer allerede her på vores små 900 kvm gør at vi simpelthen skal ha noget mere plads

Anmeld

6. juni 2012

isabellasmor

Mor- til pige skriver:

Jeg tænkte det kunne være lidt sjovt - at høre lidt om de forskellige byer.

Hvad By er du fra, og hvad kan du godt lide ved den?

Jeg Bor i byen Holstebro Vestjylland. Jeg elsker byen, da den har en dejlig størrelse, hverken for lille eller for stor. En dejlig by, som jeg nok aldrig flytter fra

Frederikssund (Nordsjælland) 

Det er en by der har det hele, så man behøver ikke tage udenbys hvis man ikke er til dét  Og samtidig er det en lille hyggelig by, jeg har altid boet her og flytter aldrig herfra 

Anmeld

6. juni 2012

morethanperfect

Stenstrup .. Lidt uden for Svendborg 

Anmeld

6. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor- til pige skriver:

Jeg tænkte det kunne være lidt sjovt - at høre lidt om de forskellige byer.

Hvad By er du fra, og hvad kan du godt lide ved den?

Jeg Bor i byen Holstebro Vestjylland. Jeg elsker byen, da den har en dejlig størrelse, hverken for lille eller for stor. En dejlig by, som jeg nok aldrig flytter fra

Jeg bor på Amager. Jeg elsker at bo på Amager, fordi jeg har stranden tæt på og Islands brygge, metro, bus osv. Der er ikke langt fra centrum (København) men heller ikke for tæt på.

Ellers synes jeg også det er skønt med mangfoldigheden på Amager.

Anmeld

6. juni 2012

Kloster

Hej.

Vi bor i en total lille by, der hedder Torslev. Her bor ikke engang 200 mennesker, for byen er ikke på landkortet  Vi har en mekaniker i byen og ikke andet. Men hvilken mekaniker...

Torslev støder op til en lidt større by, Skovsgård, hvor der vel ca bor 400 mennesker. I Skovsgård er der den gamle kommunes 2. største skole - 0.-9. klasse. En virkelig god skole med rigtig gode værdier. Skovsgård har Daglig Brugs, mekaniker, en butik som det lokale opholdssted for udviklingshæmmede laver ting til, frisør, hal og virkelig et aktivt idræts- og folkeliv.

Vores store drenge cykler i skole hver dag og cykler tit hen i Brugsen, hallen osv.

Torslev og Skovsgård's størrelse er lige os. Vi har virkelig ikke lyst til at flytte til en større by. Elsker at drengene bare kan cykle rundt til vennerne og hen i hallen/stadion. Vi havde haft huset til salg i mange år, men har det ikke mere. Kunne self ikke få det solgt. Vi bor i Torslev, som er et udkantsområde, på trods af, at byen støder lige op til en attraktiv by med hal og skole. Vi ville klart blive i området, havde bare drømme om at få flere m2.

Anmeld

6. juni 2012

An&Jo

Kloster skriver:

Hej.

Vi bor i en total lille by, der hedder Torslev. Her bor ikke engang 200 mennesker, for byen er ikke på landkortet  Vi har en mekaniker i byen og ikke andet. Men hvilken mekaniker...

Torslev støder op til en lidt større by, Skovsgård, hvor der vel ca bor 400 mennesker. I Skovsgård er der den gamle kommunes 2. største skole - 0.-9. klasse. En virkelig god skole med rigtig gode værdier. Skovsgård har Daglig Brugs, mekaniker, en butik som det lokale opholdssted for udviklingshæmmede laver ting til, frisør, hal og virkelig et aktivt idræts- og folkeliv.

Vores store drenge cykler i skole hver dag og cykler tit hen i Brugsen, hallen osv.

Torslev og Skovsgård's størrelse er lige os. Vi har virkelig ikke lyst til at flytte til en større by. Elsker at drengene bare kan cykle rundt til vennerne og hen i hallen/stadion. Vi havde haft huset til salg i mange år, men har det ikke mere. Kunne self ikke få det solgt. Vi bor i Torslev, som er et udkantsområde, på trods af, at byen støder lige op til en attraktiv by med hal og skole. Vi ville klart blive i området, havde bare drømme om at få flere m2.

Guud, det er jo tæt på os..

Jeg har faktisk boet i torslev, i det lille gule hus, der ligger på en forhøjning bag nogle træer, lige i svinget, hvor man kan dreje ind mod torslev.. Jeg boede de første 3 år af mit liv der, hvor vi så flyttede til Bejstrup, og derfra til Bonderup..

Nu bor jeg i Halvrimmen sammen med min kæreste og min søn..

Anmeld

6. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

København. Er netop flyttet fra Vesterbro til Sydhavn. Savner Vesterbro, men bor til gengæld lige ud til vand Elsker København, og kommer nok ikke herfra, med mindre vi får mulighed for udlandet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.