Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heaven skriver: mine forældre og lillebror har været her til aftensmad i anledning af fars dag, og hjælp til lidt havearbejde.... vi fik grillet culottesteg, grillede nye kartofler og dejlig salat - MUMS.... nu slapper jeg den, inden jeg skal igang med forberedelse til min m.u.s samtale imorgen Jannie - kan ikke finde ud af der er en fridag bare sådan lige - tror hele tiden det er fredag
mine forældre og lillebror har været her til aftensmad i anledning af fars dag, og hjælp til lidt havearbejde.... vi fik grillet culottesteg, grillede nye kartofler og dejlig salat - MUMS....
nu slapper jeg den, inden jeg skal igang med forberedelse til min m.u.s samtale imorgen
Jannie - kan ikke finde ud af der er en fridag bare sådan lige - tror hele tiden det er fredag
Hehe, var også sikker på at det var fredag i dag
Men hvor lækkert! Og hvor dælen blev min og Idas invitation til spisning af?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Farmand giver William flaske, så skal han puttes Så sidder og feder den as usual .. Vi sætter en film på bagefter - formentlig "Solkongen"
Farmand giver William flaske, så skal han puttes Så sidder og feder den as usual .. Vi sætter en film på bagefter - formentlig "Solkongen"
Her har vi hygget hos olderne idag.
Så den står på afslapning, nu hvor drengene er gået kolde.
De sidste par dage har der ikk været meget aften hygge eftersom drengene først har ville overgive sig kl 23.
twinny skriver: Her har vi hygget hos olderne idag. Så den står på afslapning, nu hvor drengene er gået kolde. De sidste par dage har der ikk været meget aften hygge eftersom drengene først har ville overgive sig kl 23.
Øvvvv!
Her har jeg heller ikke haft meget alene tid med mig selv og min sofa. Ida drømmer helt vildt for tiden
4kløver skriver: Æder chips og ser Det lille hus på prærien med min store datter.
Æder chips og ser Det lille hus på prærien med min store datter.
Ihhh, hvor hyggeligt!
Månsson skriver: Dovne skid
Dovne skid
jeg har været i fjellerup og se min mor og papfar bygge sommerhus. så jeg kom først hjem her halv ni. og nu sidder jeg og "hygger" med mig selv. bettemand faldte i søvn på vej hjem.
og der er ingenting i tvet såååå typisk..
HeidiØ skriver: SåkiggeDu kan sku selv være en doven skid
SåkiggeDu kan sku selv være en doven skid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128