Hvad laver i her til aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.555 visninger
80 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, overskiften siger vel sig selv

Jeg sidder i sofaen og hygger med et glas dejlig koldt mælk  Ida faldt omkuld allerede 18:45 - utroligt nok!

Gad vide hvor mange gange jeg skal op i nat så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Jeg sidder i sofaen og hygger med et glas dejlig koldt mælk  Ida faldt omkuld allerede 18:45 - utroligt nok!

Sidder med en overtræt pige og venter på badekaret er klar til os

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Sidder med en overtræt pige og venter på badekaret er klar til os

Det lyder lækkert!

Anmeld

5. juni 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Det lyder lækkert!

Ja ligebortset fra hende den overtrætte fidus der nægter at sove i tiden

Anmeld

5. juni 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Jeg gør stadig rent og venter på Isabella kommer hjem fra sin bedstemor og faster

Anmeld

5. juni 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

Amanda er vist ved at blive syg med feber så vi pendler frem og tilbege til hendes soveværelse hver gang hun vågner...

Ud over det så har vi lige fået en kæmpe stak dvd film af mine forældre og skal nu snart til at vælge hvad for en vi skal se i aften mens vi kværner chips, for vi har lige fået en kæmpe pose chips af vores ven som arbejder på Kims. (Hvor er vi heldige med alle de ting vi får).

Hvis manden ikke gidder at se film nu her om lidt alligevel vil jeg høre videre på min krimi på lydbog i stedet  

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Ja ligebortset fra hende den overtrætte fidus der nægter at sove i tiden

Ida vil heller ikke sove lige pt.  Utroligt nok sov hun skide godt da det var varmt udenfor!

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

Jeg gør stadig rent og venter på Isabella kommer hjem fra sin bedstemor og faster

Sker der for smileyen  Ogogog, jeg har jo sagt du bare kan komme her og fortsætte - skal nok passe Isabella imens

Anmeld

5. juni 2012

Fru.Mäes <3

Sidder og kigger på sønnik så tuller rundt og leger - han får lige 10 min. også er det NAT NAT 

DEREFTER kommer dynen og puden ind på sofa'en også skal der slappes af efter en dejlig dag i Randers Regnskov..

OG mon ikke der dukker noget snoller op senere 

Anmeld

5. juni 2012

Kay

har ige lagt tøj på plads... manden har rigtig lang dag på arbejdet i dag... så er helt alene med hunden... han mødte kl 6 og forventer at havde fri ved 21-23 tiden... så keder mig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.