Hvad laver i her til aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Ida vil heller ikke sove lige pt.  Utroligt nok sov hun skide godt da det var varmt udenfor!

Så er det bare med at skrue godt op for varmen.. Laura her ikke villet sove siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Amandas-mor skriver:

Amanda er vist ved at blive syg med feber så vi pendler frem og tilbege til hendes soveværelse hver gang hun vågner...

Ud over det så har vi lige fået en kæmpe stak dvd film af mine forældre og skal nu snart til at vælge hvad for en vi skal se i aften mens vi kværner chips, for vi har lige fået en kæmpe pose chips af vores ven som arbejder på Kims. (Hvor er vi heldige med alle de ting vi får).

Hvis manden ikke gidder at se film nu her om lidt alligevel vil jeg høre videre på min krimi på lydbog i stedet  

Øv med lille Amanda  Og det lyder da rigtig hyggeligt med film og chips - og sig til ham at han SKAL

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Så er det bare med at skrue godt op for varmen.. Laura her ikke villet sove siden

Mærkelige unger  Vi andre sover bedre i kulden

Anmeld

5. juni 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Sker der for smileyen  Ogogog, jeg har jo sagt du bare kan komme her og fortsætte - skal nok passe Isabella imens

nixbix! Vi skal rigtig hygge når hun kommer hjem - hun har været væk siden klokken 14, så savnet er stort
Men skal nok passe Ida, mens du selv gør rent

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

nixbix! Vi skal rigtig hygge når hun kommer hjem - hun har været væk siden klokken 14, så savnet er stort
Men skal nok passe Ida, mens du selv gør rent

Nænej! Beholder Ida for mig selv

Anmeld

5. juni 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Mærkelige unger  Vi andre sover bedre i kulden

Ja de er sku noget sære

Anmeld

5. juni 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

Øv med lille Amanda  Og det lyder da rigtig hyggeligt med film og chips - og sig til ham at han SKAL

Jeg sagde at du sagde at han SKULLE og han gik med til det  Og han er enda gået med til at se tøsefilmen "Under the Tuscan sun"

(jeg har sagt at det ikke er sååå meget en tøsefilm...)

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Ja de er sku noget sære

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Amandas-mor skriver:

Jeg sagde at du sagde at han SKULLE og han gik med til det  Og han er enda gået med til at se tøsefilmen "Under the Tuscan sun"

(jeg har sagt at det ikke er sååå meget en tøsefilm...)

Hahaha! Jeg har magten  Hahaha! Gad vide hvad han siger til det, når han finder ud af det

Det var min eks ligeglad med. Han elskede tøsefilm mere end jeg selv

Anmeld

5. juni 2012

HeidiØ

rikkeregnbue skriver:

Ja, overskiften siger vel sig selv

Jeg sidder i sofaen og hygger med et glas dejlig koldt mælk  Ida faldt omkuld allerede 18:45 - utroligt nok!

Gad vide hvor mange gange jeg skal op i nat så

Farmand giver William flaske, så skal han puttes Så sidder og feder den as usual .. Vi sætter en film på bagefter - formentlig "Solkongen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.