40 i feber? Be om hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Saram

Månsson skriver:

Det var så lidt der er ikke noget værre end når ens pus er syg Go bedring med hende

Nej det er der nemlig ikke. Det er så synd for dem. Tusinde tak skal du have, håber godt nok snart hun er rask ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

ano14316

Saram skriver:

Har også lige snakket med ham nu og han spurgte om de skulle se hende, hvor jeg så forklarede at hun lige nu sov, men han sagde jeg skulle tjekke hendes temp. om et par timer og så lade hende sove inde hos mig i nat. Og blev det værre, skulle jeg ringe igen, og så skulle de se hende. 

Okay... det var godt.. Husk at sørger for hun får massere at drikke.

Og når de har feber må det også gerne være lidt saftevand, da det samtidig giver lidt energi, og de somregel får lidt mere ned.
Så hgvis hun vågner når du skal tage temp, så kan du jo tilbyde hende lidt..

god bedring med hende

Anmeld

5. juni 2012

NinaNymannMadsen

ring til vagtlægen lige så snart hun ikke er sig selv og så er det lidt lige meget med hvor høj feberen er.

har hun fået godt med væske i løbet af dagen. ?det er nemlig vigtig når de har feber så hun ikke bliver dehydreret.

og så tjek hendes temperatur hver anden time, eller der omkring for at se om den stiger eller falder.

god bedring med hende.

Anmeld

5. juni 2012

Saram

ano14316 skriver:

Okay... det var godt.. Husk at sørger for hun får massere at drikke.

Og når de har feber må det også gerne være lidt saftevand, da det samtidig giver lidt energi, og de somregel får lidt mere ned.
Så hgvis hun vågner når du skal tage temp, så kan du jo tilbyde hende lidt..

god bedring med hende

Ok, god idé. Laver lidt saft og går ind til hende ved en 21 tiden og giver hende lidt at drikke. 

Anmeld

5. juni 2012

Saram

NinaNymannMadsen skriver:

ring til vagtlægen lige så snart hun ikke er sig selv og så er det lidt lige meget med hvor høj feberen er.

har hun fået godt med væske i løbet af dagen. ?det er nemlig vigtig når de har feber så hun ikke bliver dehydreret.

og så tjek hendes temperatur hver anden time, eller der omkring for at se om den stiger eller falder.

god bedring med hende.

Tak for dit svar. 

Har snakket med vagtlægen om at tage hendes temp. hver anden time ca og lade hende sove hos mig i nat. 

Hun har drukket rigtig fint idag, dog kun mælk, men en 3 kopper af det, plus to flasker på 180 ml.  Hun spiser bare ikke.. 

Anmeld

5. juni 2012

NinaNymannMadsen

Saram skriver:

Tak for dit svar. 

Har snakket med vagtlægen om at tage hendes temp. hver anden time ca og lade hende sove hos mig i nat. 

Hun har drukket rigtig fint idag, dog kun mælk, men en 3 kopper af det, plus to flasker på 180 ml.  Hun spiser bare ikke.. 

okay. så må du ringe til dem senere hvis det bliver værre jo.

vigtigst er hun drikker, mad kan hun godt klare sig uden lidt nemlig.

håber hun snart er frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.