Totalt forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Lullaby

PT skriver:

Ja, hun var fuldstændig ligeglad med både no-sugar policy og også, hvad de andre forældre ville sige til sådan en fest.

Som faderen også sagde; hun elsker opmærksomhed, og får det gerne gennem sønnen

Ja især når nu det er sådan en slags børnehave.
Tænk at manden ikke også har nosser til at sige fra. Ej altså. Akrobater i luften og en klatrevæg i gave til 8500 dollars! Det er da sygt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

HeXeri

PT skriver:

Jeg sidder og ser ekstreme børnefester på tlc, og der var et par, som havde brugt 32.500 dollars! på deres datters 6-års fødselsdag.

Er det kun mig, der bliver forarget over sådan et frådseri?
Hvad er det for noget at vænne sine børn til - for som datteren selv sagde; næste år skal festen være endnu større!

Tror ikke jeg bliver direkte forarget. Det gør jeg til gengæld over de der programmer om mødre der har døtre og stjernedrømme, skønhedskonkurrencer og dansekonkurrencer. Øjha DE typer kan provokere mig så jeg bliver nødt til at slå over på noget mere roligt ..
Men de fødselsdage, de er også på mtv; My sweet 16. Om dem tænker jeg at børnene får sig noget af et chok den dag den første husleje skal betales.. Egentligt gør de forældre børnene en bjørnetjeneste, men måske de bare har så mange penge at deres unger egentligt ikke behøver lave noget? Hvilket er endnu mere sindssygt at tænke på

Anmeld

5. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lullaby skriver:

Ja især når nu det er sådan en slags børnehave.
Tænk at manden ikke også har nosser til at sige fra. Ej altså. Akrobater i luften og en klatrevæg i gave til 8500 dollars! Det er da sygt!

Fuldstændigt.

Og så for at afslutte børnehaven. Hvad bliver det dog ikke til, når han afslutter noget, der faktisk tæller?

De mænd i det program er virkelig nogle whimps, der bare lader konerne tage over

Anmeld

5. juni 2012

Lullaby

PT skriver:

Fuldstændigt.

Og så for at afslutte børnehaven. Hvad bliver det dog ikke til, når han afslutter noget, der faktisk tæller?

De mænd i det program er virkelig nogle whimps, der bare lader konerne tage over

Den skulle jo også overgå alles bryllupper syntes hun

Anmeld

5. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
HeXeri skriver:

Tror ikke jeg bliver direkte forarget. Det gør jeg til gengæld over de der programmer om mødre der har døtre og stjernedrømme, skønhedskonkurrencer og dansekonkurrencer. Øjha DE typer kan provokere mig så jeg bliver nødt til at slå over på noget mere roligt ..
Men de fødselsdage, de er også på mtv; My sweet 16. Om dem tænker jeg at børnene får sig noget af et chok den dag den første husleje skal betales.. Egentligt gør de forældre børnene en bjørnetjeneste, men måske de bare har så mange penge at deres unger egentligt ikke behøver lave noget? Hvilket er endnu mere sindssygt at tænke på

I det her program var forældrene ikke engang super rige.

Mødrene ville bare vise sig frem

Anmeld

5. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Lullaby skriver:

Den skulle jo også overgå alles bryllupper syntes hun

Ja helt ærligt - hvad er det for noget at sige

Anmeld

5. juni 2012

FruStolpe

PT skriver:

Jeg sidder og ser ekstreme børnefester på tlc, og der var et par, som havde brugt 32.500 dollars! på deres datters 6-års fødselsdag.

Er det kun mig, der bliver forarget over sådan et frådseri?
Hvad er det for noget at vænne sine børn til - for som datteren selv sagde; næste år skal festen være endnu større!

Jeg kunne aldrig blive forarget over hvad andres børn får. Hvis man har råd til og mulighed for at gi det så hvorfor ikke??

Man kan diskuterer om det er "forkert" at lære børn det, men det er jo helt op til den enkelte hvordan man opdrager.

Fordi de er forkælet i hoved og røv, kan det jo godt ske at de alligevel får et helt normalt forhold til penge...

Anmeld

5. juni 2012

Muhmi

Jeg bliver ikke som sådan forarget, nok mere forundret over at man vælger at bruge så mange penge på en forholdsvis "ubetydelig" fødselsdagsfest... Altså runde fødselsdage, 13, 15 og 18 ja der skal der lidt ekstra til synes jeg... Og altså, hvis jeg havde pengene til at lave store fester så ville jeg nok også gøre det selv... Dog ikke for 32.000 dollars eller overhovedet i nærheden af det... Men måske med en hoppeborg og nogle kælekaniner der kom på besøg

Og hvis man husker at lære børnene om værdien af penge i hverdagen, så tror jeg bare de vil se det som en super dejlig dag hvor de fik en masse ekstra, fordi der var råd til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.