Totalt forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg sidder og ser ekstreme børnefester på tlc, og der var et par, som havde brugt 32.500 dollars! på deres datters 6-års fødselsdag.

Er det kun mig, der bliver forarget over sådan et frådseri?
Hvad er det for noget at vænne sine børn til - for som datteren selv sagde; næste år skal festen være endnu større!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Clisolka

PT skriver:

Jeg sidder og ser ekstreme børnefester på tlc, og der var et par, som havde brugt 32.500 dollars! på deres datters 6-års fødselsdag.

Hvad er det for noget at vænne sine børn til - for som datteren selv sagde; næste år skal festen være endnu større!

32.500 dollars?????? Shit det er mange penge  Nej, det er ikke kun dig der er forarget.....

Anmeld

5. juni 2012

wamse

Jeg bliver ikke forarget over, hvad andre giver til deres børn

Men jeg tænker da klart, at de får nogle store problemer med deres barns forventninger resten af livet

Anmeld

5. juni 2012

Maise86

Woow hold da op! Hvad ender det ikke med? At hendes 18 års kommer til at koste 300.000 dollars?

Selvfølgelig er det dejligt at have muligheden for at gøre noget ekstraordinært for sine børn, meeen man bør ikke blæse det ud af proportioner

Anmeld

5. juni 2012

Laulund87

Forarget bliver jeg godt nok ikke for det er da forældrenes eget valg hvad de bruger deres penge på

At jeg aldrig selv kunne finde på at bruge så mange penge på det sådan noget, er så en anden side af sagen.

Anmeld

5. juni 2012

4xGreve

PT skriver:

Hun sagde også på et tidspunkt at hendes datter altid fik hvad hun vil ha og fik det som hun vil ha det... Tænkte også det var synd for de to store!

Anmeld

5. juni 2012

Lullaby

Dem jeg så brugte 30100 på en slikfest fordi deres søn var færdig med børnehaven. Det der slog mig mest var, at moren jokkede hen i børnehaven og smed en spand slik ud på gulvet til alle børnene selvom de i børnehaven havde en no-sugar tolerance. Denne fest var helt klart for mores skyld og ikke sønnen..

Anmeld

5. juni 2012

4xGreve

wamse skriver:

Jeg bliver ikke forarget over, hvad andre giver til deres børn

Men jeg tænker da klart, at de får nogle store problemer med deres barns forventninger resten af livet

Enig...

Tænker mere på alle problemerne bag det og at jeg syntes det er synd for hendes to store børn en datter på 16 og en søn på 18 som hun får til en masse ting de helst vil være fri for bla. Er hendes datter cherleder (staves) og der dukker moren uventet op fordi hun vil have hendes hold til at optræde for hendes yngste datter og den ældste Datter er så flov ked af det og sur... Tænker mere på de ting!

Anmeld

5. juni 2012

Silas&Mille

Hehe bliver som sådan ikke forarget, tænker bare stakkels barn, det lærer jo ikke hvad det vil sige ikke at have nogen penge eller hvordan det er at skulle klare sig selv.

Noget helt andet er: 32500$ er mere end det en på KH (højeste sats) får om året 

Anmeld

5. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lullaby skriver:

Dem jeg så brugte 30100 på en slikfest fordi deres søn var færdig med børnehaven. Det der slog mig mest var, at moren jokkede hen i børnehaven og smed en spand slik ud på gulvet til alle børnene selvom de i børnehaven havde en no-sugar tolerance. Denne fest var helt klart for mores skyld og ikke sønnen..

Ja, hun var fuldstændig ligeglad med både no-sugar policy og også, hvad de andre forældre ville sige til sådan en fest.

Som faderen også sagde; hun elsker opmærksomhed, og får det gerne gennem sønnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.