Åh åh.. P.piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

min veninde er nemlig på minipiller og hun snakkede med sin læge om det da vi ikke kunne blive enige om det() og han sagde at det var fordi der ikke var så mange hormoner i og det også er derfor det er vigtigt man tager dem fx. kl 9 hver dag hvor med p-piller sker der ikke noget ved at man tager den ene kl 9 og så først kl 14 dagen efter

Smart nok, eller nej, det er jo ikke smart hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

min veninde er nemlig på minipiller og hun snakkede med sin læge om det da vi ikke kunne blive enige om det() og han sagde at det var fordi der ikke var så mange hormoner i og det også er derfor det er vigtigt man tager dem fx. kl 9 hver dag hvor med p-piller sker der ikke noget ved at man tager den ene kl 9 og så først kl 14 dagen efter

Anmeld

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Tak.. Skal vi beskytte os ekstra??

Tror det kommer an på hvilke p-piller du tager. De gange det er sket for mig, har lægen bare sagt jeg sku tage 2 indenfor et døgn efter den glemte pille. Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

MyLove E

Norman skriver:

Je

Ja så er der nok ikke så meget andet at gøre 

Ja jeg har aldrig gjort det før... ih hader det sted:-(

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Norman skriver:

haha nej det faktisk pisse upraktisk - min veninde går nemlig tit i panik og løber rundt for at finde hendes piller fordi kl. er ti min. siden hun skulle have taget dem hehe

Anmeld

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Tauf skriver:

Ja jeg har aldrig gjort det før... ih hader det sted:-(

Bare rolig, det er jo ikke verdenens undergang  Det skal nok gå

Anmeld

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

haha nej det faktisk pisse upraktisk - min veninde går nemlig tit i panik og løber rundt for at finde hendes piller fordi kl. er ti min. siden hun skulle have taget dem hehe

Haha, kunne jeg godt forestille mig. Har aldrig tænkt over det på den måde, jeg spiste dem bare når jeg lige huskede dem i løbet af dagen  total shok herfra 

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Norman skriver:

Haha, kunne jeg godt forestille mig. Har aldrig tænkt over det på den måde, jeg spiste dem bare når jeg lige huskede dem i løbet af dagen  total shok herfra 

det ser altså også lidt sjovt ud at se hende gå i totalt panik og løbe rundt som en stukken gris

ja jeg tog (og nu fremadrettet tager) også bare mine p-piller sådan i løbet af dagen når jeg lige huskede det, selvom det jo er nemmere at huske det hvis man bare gør det til en vane at spise dem om morgenen, det bare som om jeg er skide dårlig til gode vaner

Anmeld

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

det ser altså også lidt sjovt ud at se hende gå i totalt panik og løbe rundt som en stukken gris

ja jeg tog (og nu fremadrettet tager) også bare mine p-piller sådan i løbet af dagen når jeg lige huskede det, selvom det jo er nemmere at huske det hvis man bare gør det til en vane at spise dem om morgenen, det bare som om jeg er skide dårlig til gode vaner

Ja men så glemmer man lige morgenmaden hvilket gjorde at man glemmer pillerne fordi de lå ude på spisebordet osv osv. Der er alverdens grunde til at glemme det lort 

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Norman skriver:

Ja men så glemmer man lige morgenmaden hvilket gjorde at man glemmer pillerne fordi de lå ude på spisebordet osv osv. Der er alverdens grunde til at glemme det lort 

haha ja det må du nok sige og bum så var man gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.