Åh åh.. P.piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

MyLove E

Hej

Har lige brug for lidt hjælp.

Jeg skulle starte på en ny pakke p.pille her til aften. MEN der lå ikke flere i skuffen..
Hvad gør jeg ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du tager på apoteket i morgen og får en ny pakke, også tager du 2. Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

MyLove E

StineW79 skriver:

Du tager på apoteket i morgen og får en ny pakke, også tager du 2. Vh stine

Tak.. Skal vi beskytte os ekstra??

Anmeld

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Tauf skriver:

Hej

Har lige brug for lidt hjælp.

Jeg skulle starte på en ny pakke p.pille her til aften. MEN der lå ikke flere i skuffen..
Hvad gør jeg ???

Den der med at tage 2 holder altså ikke helt. Både min og min søsters læge siger at det slet ikke hjælper at spise dem man mangler. Du kan derimod tage på apoteket og købe nogle nye, har i ikke et døgn apotek, det har vi f.eks.

Hvis du mangler recept så kender jeg flere der har ringet til vagtlægen for at få sendt en ny recept ind til døgnapoteket fordi de har glemt deres piller. At vagtlægen så måske er utilfreds, ja det kan du da vel være ligeglad med 

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Tauf skriver:

Tak.. Skal vi beskytte os ekstra??

nej ikke hvis du tager dem inden for de første 24 timer - ihvertfald med de p-piller jeg lige er startet på idag

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Norman skriver:

Den der med at tage 2 holder altså ikke helt. Både min og min søsters læge siger at det slet ikke hjælper at spise dem man mangler. Du kan derimod tage på apoteket og købe nogle nye, har i ikke et døgn apotek, det har vi f.eks.

Hvis du mangler recept så kender jeg flere der har ringet til vagtlægen for at få sendt en ny recept ind til døgnapoteket fordi de har glemt deres piller. At vagtlægen så måske er utilfreds, ja det kan du da vel være ligeglad med 

det tror jeg altså afhænger af hvilke piller det er, hvor meget hormon der er i osv. fordi jeg er lige startet på p-piller idag og min læge sagde at hvis det var inden for 24 timer jeg så tog den glemte pille gjorde det ingen forskel.. og det står også i indlægssedlen

men hvis man nu fx. er på minipiller hvor der ikke er så mange hormoner i ku jeg godt forestille mig at man ikke "bare" kan tage den inden for et døgn, da det jo også er vigtigt at tage minipiller på samme tidspunkt på dagen

Anmeld

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

det tror jeg altså afhænger af hvilke piller det er, hvor meget hormon der er i osv. fordi jeg er lige startet på p-piller idag og min læge sagde at hvis det var inden for 24 timer jeg så tog den glemte pille gjorde det ingen forskel.. og det står også i indlægssedlen

men hvis man nu fx. er på minipiller hvor der ikke er så mange hormoner i ku jeg godt forestille mig at man ikke "bare" kan tage den inden for et døgn, da det jo også er vigtigt at tage minipiller på samme tidspunkt på dagen

Nåe ja, det kan så godt være  Hm godt spørgsmål

Anmeld

4. juni 2012

MyLove E

Norman skriver:

Je

Jeg har recept. Men vi har ingen døgn apotek.. Men bare hente dem så hurtigt som muligt i morgen..

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Norman skriver:

Nåe ja, det kan så godt være  Hm godt spørgsmål

min veninde er nemlig på minipiller og hun snakkede med sin læge om det da vi ikke kunne blive enige om det() og han sagde at det var fordi der ikke var så mange hormoner i og det også er derfor det er vigtigt man tager dem fx. kl 9 hver dag hvor med p-piller sker der ikke noget ved at man tager den ene kl 9 og så først kl 14 dagen efter

Anmeld

4. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Tauf skriver:

Jeg har recept. Men vi har ingen døgn apotek.. Men bare hente dem så hurtigt som muligt i morgen..

Ja så er der nok ikke så meget andet at gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.