Se hvad vores Mis fik her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Muhmi

KittyGirl skriver:

4 små mislinger

Nøj hun skreg ved alle sine presseveer, men klarede det ellers super flot.. og sikke STOLT hun er over sine små mislinger

Nååårh hvor er de søde... Er specielt vild med den sorte/flerfarvede af dem

Tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Ryberg

MortilElias2010 skriver:

Raceopdræt? Nej på ingen måde overhovedet. Jeg udelukker aldrig katte uanset farve, race, mix, køn etc. Jeg elsker enhver af alle deres forskellige personligheder - ligesom de fleste mennesker (afhænger af deres holdninger )

Mit sted vil være for alle katte, uønskede, akutfjernelse osv. Og håber at jeg udover internatet kan åbne et sanctuary hvor katte der har brug for et evigt hjem til det sidste, syge/skadede/mishandlede kan mærke omsorg og kærlighed til det sidste i bedst mulige forhold! 

Det ER en fantastisk oplevelse at være vidne til - er glad for du tog del i det - forstår din glæde og iver 

ååhh det lyder som en fantastisk ide du har der !! Dem måtte der gerne være flere af

Men det skal være lidt af et område, for katte er der nok af der kunne bruge sådan et himmelst sted

Anmeld

4. juni 2012

Ryberg

Muhmi skriver:

Nååårh hvor er de søde... Er specielt vild med den sorte/flerfarvede af dem

Tillykke!

Den er også rigtig sød!!

Der er en rød med hvide striber
En beige
en rød med hvid krave og hvide ben
og den sorte/hvide

Lækre farver synes jeg!

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

KittyGirl skriver:

ååhh det lyder som en fantastisk ide du har der !! Dem måtte der gerne være flere af

Men det skal være lidt af et område, for katte er der nok af der kunne bruge sådan et himmelst sted

Ja indtil folk lærer at forstå hvor vigtig sterilisation er, hvis ikke der skal fødes flere uønskede katte der bare bliver sat ud, så er det skruen uden ende. 

Og så er det jo så dejligt at læse at nogen valg er bevidste  Så det må tyde på at der er omtanke bag. 

Husk killinger skal være minimum 12 uger før de må komme væk fra deres mor. Det er ulovligt for ejer og køber at føre en handel ud i livet inden. (Bare lige til Info) Det er så vanvittig vigtigt. Og lægger mig meget på sinde. 

Anmeld

4. juni 2012

Ryberg

MortilElias2010 skriver:

Ja indtil folk lærer at forstå hvor vigtig sterilisation er, hvis ikke der skal fødes flere uønskede katte der bare bliver sat ud, så er det skruen uden ende. 

Og så er det jo så dejligt at læse at nogen valg er bevidste  Så det må tyde på at der er omtanke bag. 

Husk killinger skal være minimum 12 uger før de må komme væk fra deres mor. Det er ulovligt for ejer og køber at føre en handel ud i livet inden. (Bare lige til Info) Det er så vanvittig vigtigt. Og lægger mig meget på sinde. 

Jeg vidste ikke det om 12 ugers reglen før jeg selv fik kat, jeg fik nemlig den jeg har nu da hun var 10 uger gammel, og vi har haft en del problemer med at hun har pattet utrolig meget - helt OCD agtigt...

Så du kan tro, de forlader ikke reden før de er 12 uger!!

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

KittyGirl skriver:

Jeg vidste ikke det om 12 ugers reglen før jeg selv fik kat, jeg fik nemlig den jeg har nu da hun var 10 uger gammel, og vi har haft en del problemer med at hun har pattet utrolig meget - helt OCD agtigt...

Så du kan tro, de forlader ikke reden før de er 12 uger!!

Sådan en har jeg også haft, men det skyldtes at jeg fandt hende helt forkommen og alene midt ude i ingenting, kasseret som skrald. Jeg døbte hende Zora og hun fik to søskende, jeg døbte Silke og Simba, som boede på en bondegård og skulle egentligt kun hente een, men to dem begge  Nej hvor hun pattede, og omend jeg elsker katte der spinder så var jeg gennemblødt på hals og ører når hun indtrængende kradsede på døren til soveværelset når jeg gik i seng og hoppede direkte op på brystet af mig og gik igang med nattens vask. Hun var som et lille duracel batteri,dhuine blev bare ved og ved og ved - men kendte jo baggrunden og det kunne bare ikke være anderledes. Jeg elskede hende overalt på jorden og sikke en treenighed de var!  Årh de minder om de smukkeste liv levet  De reddede mig en gang midt om natten fra fritgående skorpioner der var sluppet ud af min daværende kærestes terrarie. Troede det var mig der så syner, da kattenes legetøj (troede jeg) bevægede sig. Og hørte dem lege bag sofaen jeg sad i og tænkte hold da op en aktivitet! Hold nu kæft jeg fik travlt med at vække kæresten der var gået i seng og han bad mig bare om at vække ham ti minutter senere, stakkels mand da jeg råbte: Nej du står kraftedeme op og får dine skorpioner ind i sit terrariet igen NUUU! Ha, ha åh ha minder minder sikke en fart HAN fik på da han vågnede med et sæt med den besked ha ha ha hold nu kæft det var sjovt 

Anmeld

4. juni 2012

Muffin_girl

KittyGirl skriver:

4 små mislinger

Nøj hun skreg ved alle sine presseveer, men klarede det ellers super flot.. og sikke STOLT hun er over sine små mislinger

Nårrrh de er søde

Anmeld

4. juni 2012

Ryberg

MortilElias2010 skriver:

Sådan en har jeg også haft, men det skyldtes at jeg fandt hende helt forkommen og alene midt ude i ingenting, kasseret som skrald. Jeg døbte hende Zora og hun fik to søskende, jeg døbte Silke og Simba, som boede på en bondegård og skulle egentligt kun hente een, men to dem begge  Nej hvor hun pattede, og omend jeg elsker katte der spinder så var jeg gennemblødt på hals og ører når hun indtrængende kradsede på døren til soveværelset når jeg gik i seng og hoppede direkte op på brystet af mig og gik igang med nattens vask. Hun var som et lille duracel batteri,dhuine blev bare ved og ved og ved - men kendte jo baggrunden og det kunne bare ikke være anderledes. Jeg elskede hende overalt på jorden og sikke en treenighed de var!  Årh de minder om de smukkeste liv levet  De reddede mig en gang midt om natten fra fritgående skorpioner der var sluppet ud af min daværende kærestes terrarie. Troede det var mig der så syner, da kattenes legetøj (troede jeg) bevægede sig. Og hørte dem lege bag sofaen jeg sad i og tænkte hold da op en aktivitet! Hold nu kæft jeg fik travlt med at vække kæresten der var gået i seng og han bad mig bare om at vække ham ti minutter senere, stakkels mand da jeg råbte: Nej du står kraftedeme op og får dine skorpioner ind i sit terrariet igen NUUU! Ha, ha åh ha minder minder sikke en fart HAN fik på da han vågnede med et sæt med den besked ha ha ha hold nu kæft det var sjovt 

Wow.. jeg var nok også blevet vågen hvis jeg opdagede at der rendte skorpioner rundt i mit soveværelse.. puha....

Jeg har fået noget at vide om, at de ikke må patte på den måde hele tiden... det er noget med,at når de patter på stof, så får de nulleret ned i maven - stofnuller, og det kan give maveproblemer...

ved ikke om det er rigtigt, vi har forsøgt at vænne vores af med det, trods det har været svært... det er dog blevet bedre.. men vi vågner stadig - både manden og jeg med vådt tøj, vådt hår eller våd dyne
Men tror vi har ro de næste par uger nu

Anmeld

4. juni 2012

Ryberg

AalborgPigen skriver:

Nårrrh de er søde

taaaaaak <3

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

KittyGirl skriver:

Wow.. jeg var nok også blevet vågen hvis jeg opdagede at der rendte skorpioner rundt i mit soveværelse.. puha....

Jeg har fået noget at vide om, at de ikke må patte på den måde hele tiden... det er noget med,at når de patter på stof, så får de nulleret ned i maven - stofnuller, og det kan give maveproblemer...

ved ikke om det er rigtigt, vi har forsøgt at vænne vores af med det, trods det har været svært... det er dog blevet bedre.. men vi vågner stadig - både manden og jeg med vådt tøj, vådt hår eller våd dyne
Men tror vi har ro de næste par uger nu

Det eneste hun pattede på var mig og mit hår, mine ører og hals  Og går ikke så nemt i stykker. Men forstår godt komplikationer forbundet med det via stof. Med tiden fik hun stillet noget af sit behov hos den anden hunmis og de fungerede mirakuløst sammen 

Ja man sidder der i sin egen lille verden og ser tv og kan ud af øjenkrogen skimte noget mørkt der ligner en bold, efter et stykke tid ligger den såkaldte bold så længere henne mod fjernsynet midt om natten (er b-menneske!) så 2-3tiden og kattene er ikke noget nær bolden, m roder rundt på den anden side af sofaen alle tre så måtte ned på gulvet og se nærmere da jeg fandt det mystisk. Du kan tro jeg lede jorden er giftig over til soveværelset for hvor fanden var nummer to. Den fandt jeg så trængt op i en krog omringet af tre katte der daskede stille til den  Vågen på et splitsekund  Hé hé he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.