MortilElias2010 skriver:
Sådan en har jeg også haft, men det skyldtes at jeg fandt hende helt forkommen og alene midt ude i ingenting, kasseret som skrald. Jeg døbte hende Zora og hun fik to søskende, jeg døbte Silke og Simba, som boede på en bondegård og skulle egentligt kun hente een, men to dem begge
Nej hvor hun pattede, og omend jeg elsker katte der spinder så var jeg gennemblødt på hals og ører når hun indtrængende kradsede på døren til soveværelset når jeg gik i seng og hoppede direkte op på brystet af mig og gik igang med nattens vask. Hun var som et lille duracel batteri,dhuine blev bare ved og ved og ved - men kendte jo baggrunden og det kunne bare ikke være anderledes. Jeg elskede hende overalt på jorden og sikke en treenighed de var!
Årh de minder om de smukkeste liv levet
De reddede mig en gang midt om natten fra fritgående skorpioner der var sluppet ud af min daværende kærestes terrarie. Troede det var mig der så syner, da kattenes legetøj (troede jeg) bevægede sig. Og hørte dem lege bag sofaen jeg sad i og tænkte hold da op en aktivitet! Hold nu kæft jeg fik travlt med at vække kæresten der var gået i seng og han bad mig bare om at vække ham ti minutter senere, stakkels mand da jeg råbte: Nej du står kraftedeme op og får dine skorpioner ind i sit terrariet igen NUUU! Ha, ha åh ha minder minder sikke en fart HAN fik på da han vågnede med et sæt med den besked ha ha ha hold nu kæft det var sjovt 
Wow.. jeg var nok også blevet vågen hvis jeg opdagede at der rendte skorpioner rundt i mit soveværelse.. puha....
Jeg har fået noget at vide om, at de ikke må patte på den måde hele tiden... det er noget med,at når de patter på stof, så får de nulleret ned i maven - stofnuller, og det kan give maveproblemer...
ved ikke om det er rigtigt, vi har forsøgt at vænne vores af med det, trods det har været svært... det er dog blevet bedre.. men vi vågner stadig - både manden og jeg med vådt tøj, vådt hår eller våd dyne

Men tror vi har ro de næste par uger nu
Anmeld