Se hvad vores Mis fik her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

FrkZier

KittyGirl skriver:

Sådan har jeg altid haft det når jeg så killinger <3 Men de næste 12 uger er de MINE hehe... og de skal NYDES <3

åååååååååååååååååååååhhhhh sku aldrig have set det billlede, nu vil jeg have en killiiiiiiiing åååååååååh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Ryberg

FrkZier skriver:

åååååååååååååååååååååhhhhh sku aldrig have set det billlede, nu vil jeg have en killiiiiiiiing åååååååååh

De er altså også bare for dejlige <3

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Årh jeg ELSKER duften af nybagte killinger  Og savner lidt hele fasen med fødsel og redebygning og veer - årh ha har været jordemoder utallige gange gennem mit liv og elsket hvert et sekund! Begge vores er ude/indkatte og er derfor bevidst steriliseret da vi bor på landet med mange mange mange landkatte omkring os og vi har simpelthen ikke råd eller tiden til små killinger uanset hvor bedårende de er. Men en dag får jeg en kattemor igen og når jeg åbner mit eget internat/sanctuary en dag i fremtiden får jeg mine dybeste ønsker opfyldt og manden er fuldstændig opsat på at opfylde min drøm og være en del af det 

Anmeld

4. juni 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

Haha ja, jeg kan heller ikke se billeder af mislinger - jeg vil også have!!!! 

Anmeld

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
KittyGirl skriver:

4 små mislinger

Nøj hun skreg ved alle sine presseveer, men klarede det ellers super flot.. og sikke STOLT hun er over sine små mislinger

Årh elsker små mislinger!! Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

Ryberg

MortilElias2010 skriver:

Årh jeg ELSKER duften af nybagte killinger  Og savner lidt hele fasen med fødsel og redebygning og veer - årh ha har været jordemoder utallige gange gennem mit liv og elsket hvert et sekund! Begge vores er ude/indkatte og er derfor bevidst steriliseret da vi bor på landet med mange mange mange landkatte omkring os og vi har simpelthen ikke råd eller tiden til små killinger uanset hvor bedårende de er. Men en dag får jeg en kattemor igen og når jeg åbner mit eget internat/sanctuary en dag i fremtiden får jeg mine dybeste ønsker opfyldt og manden er fuldstændig opsat på at opfylde min drøm og være en del af det 

Jeg ville også ØNSKE jeg kunne sidde med de små mislinger i hænderne hele tiden, men Missen er AAALT for glad for dem, så hun vil have dem ved sig - hvilket jeg fuldt ud forstår!!

Jeg sad også bare troligt ved hendes side og hjalp hende igennem det hele, sikke en stor oplevelse altså <3

Lyder som en FANTASTISK drøm du har der

Det lyder til at du snakker race opdræt?

Anmeld

4. juni 2012

Ryberg

Babymor2010 skriver:

<3 de er klar om 12 uger, hihi

Anmeld

4. juni 2012

Clisolka

KittyGirl skriver:

<3 de er klar om 12 uger, hihi

Puha det går ikke med de gamle damer vi har herhjemme 

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

de bare sååå søde altså.. mit hjerte smelter

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

KittyGirl skriver:

Jeg ville også ØNSKE jeg kunne sidde med de små mislinger i hænderne hele tiden, men Missen er AAALT for glad for dem, så hun vil have dem ved sig - hvilket jeg fuldt ud forstår!!

Jeg sad også bare troligt ved hendes side og hjalp hende igennem det hele, sikke en stor oplevelse altså <3

Lyder som en FANTASTISK drøm du har der

Det lyder til at du snakker race opdræt?

Raceopdræt? Nej på ingen måde overhovedet. Jeg udelukker aldrig katte uanset farve, race, mix, køn etc. Jeg elsker enhver af alle deres forskellige personligheder - ligesom de fleste mennesker (afhænger af deres holdninger )

Mit sted vil være for alle katte, uønskede, akutfjernelse osv. Og håber at jeg udover internatet kan åbne et sanctuary hvor katte der har brug for et evigt hjem til det sidste, syge/skadede/mishandlede kan mærke omsorg og kærlighed til det sidste i bedst mulige forhold! 

Det ER en fantastisk oplevelse at være vidne til - er glad for du tog del i det - forstår din glæde og iver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.