Hvilken uddannelse skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Kan jo sagtens fyre en masse uddannelses muligheder af men hva er din interesse og skolemæssige baggrund og er dit knæ/ryg skadet eller har det en diagnose eller er det "bare" svagt?

Jeg har kun 10. klasse, men har både været på gym, hf og hg men har tidligere været meget doven og er droppet ud..
Mine knæ er bare generelt dårlige - via generne og min ryg skulle jeg gerne få en omgang så den kan blive stærkere..
Men jeg vil gerne noget med mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har kun 10. klasse, men har både været på gym, hf og hg men har tidligere været meget doven og er droppet ud..
Mine knæ er bare generelt dårlige - via generne og min ryg skulle jeg gerne få en omgang så den kan blive stærkere..
Men jeg vil gerne noget med mennesker

Hvis det kan trænes væk så er det jo bare igang Så ska det jo næsten være en form for lære eller noget kontor ekspedition da alt inden for social-pædagogisk arbejde er fysisk hårdt arbejde.

Anmeld

4. juni 2012

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Hvis det kan trænes væk så er det jo bare igang Så ska det jo næsten være en form for lære eller noget kontor ekspedition da alt inden for social-pædagogisk arbejde er fysisk hårdt arbejde.

Jeg skal ikke være kontormus, medmindre der findes noget spændende

Anmeld

5. juni 2012

Lusi

Hailiesmom11 skriver:

Ja det lyder da osse træls..
Jeg tror ikke jeg kan holde til et så hårdt fysisk arbejde - konditor er desværre ingen mulighed da maan kun kan blive uddannet på sjælland og vi bor i midtjylland..

Ej hvor belastende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.