Hej
Jeg har kæmpet med vægten altid og gjorde det også inden jegblev gravid. Jeg nåede mit mål og blev så gravid 2 gange lige efter hinanden, så nåede ikke at komme af med alt min graviditetsvægt imellem. Jeg er nu igang igen og mangler stadig en del, men det går fremad. Jeg tog kun 13kg på hvergang og har tabt 10 kg i løbet af den første uge begge gange, så i princippet burde der ikke være meget tilbage. For mig er det pga jeg ikke laver så meget, da jeg har børn som bare lægger sig til at sove også er det jo ikke nødvendigt at komme ud og gå, så kg'ene sidder fast, så kan godt forstå din bekymring.
Set i bag klogskabens lys ville jeg have brugt de penge det kostede at være tilknyttet en diætist, så der var styr på vægten og indtaget af kcal. Så synes bare i skal komme igang med nr3 også have kontakt til en diætist og træne let ved siden af. Synes ikke det skal være det som afholder jer fra at få en mere. Du har jo tabt meget nu og kan helt sikkert gøre det igen, bare tænkt på den glæde et lille barn bringer kontra et par ekstra kilo på siden i et års tid.
Held og lykke med det hele.
Anmeld