Anonym skriver:
Ja jeg skal klart have det udregnet efter hvormeget når man er gravid, for lige nu spiser jeg max 1300 kcal og det er jo langt fra nok når man er gravid.. 
Hvilken slags motion er godt at dyrke når man er gravid?
Hej igen,
1300 kcal - det var ikke meget, - så må du være godt i gang med dit vægttab. Jeg tænker så samtidig, at mit kcal-behov - allerede inden jeg overhovedet bevæger mig - altså det behov jeg i principper også ville have, hvis jeg lå i koma, er på lige over 1300 kcal, - så gad vide, om du ikke strammer kuren lidt ved kun at indtage 1300?? Du sætter i hvert fald dit stofskifte voldsomt ned, og så er det jo, du risikerer, at din krop hamstrer fedtet, lige så snart du tillader dig selv at indtage noget...
Nu ved jeg ikke, hvad din størrelse er, men vil gætte på, det vil være hensigtsmæssigt for din diæt, at du satte dit kcal indtag op med 500. Og så bare sørg for ikke at indtage de forkerte ting...
God graviditetsmotion, - ja, jeg synes, den er svær, da der konstant kommer ny forskning om, hvad der egentlig er bedst/skadeligt for graviditeten... Men det oplagte svar er svømning/vandgymnastik. Og mange lange gåture. Jeg tør ikke råde dig til så meget andet, da jeg synes, jeg kan læse så meget modstridende om de forskellige motionsformer. Så igen: Tal med en professionel.

Anmeld