Gik fra hinanden i nat... hjææælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Tystys14

skrukkrukken skriver:

Det er jeg da ked af at høre! Men hvad med det sted dig og din kæreste har boet? Hvis det er dig der har jeres datter kan du måske bo der et stykke tid? ...og ja, ellers er det bare afsted på kommunen og få noget hjælp. Jeg håber det bedste for jer.

det der er problemet er at vi har boet i min kærestes ejerlejlighed... men nu vi jo gået fra hinanden... så kan ikke holde ud af skulle bo sammen med ham der, når vi hele tiden bliver uvenner hvilket er synd for vores datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Tystys14

rikkeregnbue skriver:

Ej, det var  da godt nok noget mærkeligt noget

Ja helt vildt ved slet ikke hvad vi skal gøre nu... begyndt at stortude da jeg var på jobcenteret og fik at vide jeg ikke kan få kontanthjælp...  Og kvotebolig kan vi ikke blive skrevet op til før jeg har en indtægt som jeg jo ikke kan få før den 25/6.

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

NV skriver:

Ja helt vildt ved slet ikke hvad vi skal gøre nu... begyndt at stortude da jeg var på jobcenteret og fik at vide jeg ikke kan få kontanthjælp...  Og kvotebolig kan vi ikke blive skrevet op til før jeg har en indtægt som jeg jo ikke kan få før den 25/6.

Vil som sagt rigtig gerne hjælpe!

Men synes godt nok det lyder mærkeligt, at kommunen afviser dig sådan fordi du har en eksamen lige om lidt 

Anmeld

6. juni 2012

Timse

NV skriver:

Når du har en eksamen den 25 har du vel fået su for juni måned, og så kan du søge kontanthjælp til juli

Anmeld

7. juni 2012

Tystys14

Timse skriver:

Når du har en eksamen den 25 har du vel fået su for juni måned, og så kan du søge kontanthjælp til juli

min eks og jeg har fællesøkonomi og han har hevet mig i minus så den su er desværre ikke at se...  bl.a. derfor vi ikke er sammen mere kan ikke holde til en så dyster fremtid økonomisk...

Anmeld

7. juni 2012

Sjl-msl-Mkl

NV skriver:

min eks og jeg har fællesøkonomi og han har hevet mig i minus så den su er desværre ikke at se...  bl.a. derfor vi ikke er sammen mere kan ikke holde til en så dyster fremtid økonomisk...

Jeg ville ønske at jeg kune hjælpe dig. Meget af min familie bor på falster. Er et værelse en mulighed? - de siger dernede at der er mange lejligheder til leje, men jeg kan godt se med husleje osv. Bum bum.. Jeg går lige i tænke boks..

Anmeld

7. juni 2012

Turtles

Hvorfor kan du ikke få kontant hjælp??? Sagde de det??
For alle har ret til kontant hjælp og hvis det er fordi du lige om lidt er færdig med uddannelse og derfor kan klare dig selv.. Så kan de låne dig et engangs beløb som du skal skrive under på at du skal betale tilbage..?

Jeg ville kontakte min sagsbehandler hvis jeg var dig, og få de helt rigtige retnings linjer og den hjælp du har krav på som alle andre har!!.

Håber det lykkes for dig

Anmeld

7. juni 2012

FrkT

Er der ikke mulighed for at du kan flytte hjem til dine forældre mens du venter på at finde noget andet? Eller en god veninde eller noget?

Anmeld

7. juni 2012

minimig

NV skriver:

det der er problemet er at vi har boet i min kærestes ejerlejlighed... men nu vi jo gået fra hinanden... så kan ikke holde ud af skulle bo sammen med ham der, når vi hele tiden bliver uvenner hvilket er synd for vores datter.

Ja, det kan jeg sagtens se... jeg håber du snart finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.