NV skriver:
Jeg gider ikke skrive ano da det ikke længere betyder noget, om i ved hvem der skriver...
Sagen er at min kæreste og jeg gik fra hinanden i nat, og nu står min datter og jeg uden tag over hovedet fra om en uge... mine forældre har lånt os deres sommerhus i en uge, men hvad så efter...
Min su er lige stoppet i denne måned og nu er jeg uden hjem og indtækt... Med min datter på 15 mdr... Kommunen smider en rundt og jeg er så forvirret nu... Hjælp hvad kan jeg gøre, for at finde en lidt nemmere akut løsning...
Først et stort kram herfra

Kan du ikke låne sommerhuset mere end 1 uge?
Du skal først og fremmest jo have søgt kontanthjælp, så du har en indtægt. Måske du er heldig og de tager hensyn til, at du lige pt er i en situation, hvor du skal have løst nogle praktiske ting, så du ikke lige ryger i aktivering med det samme.
Jeg ved ikke om kommunen har mulighed for at hjælpe dig med at finde bolig, men ring til kommunen og forhør dig ad

Hvis ikke de kan hjælpe, så skal du have ringet til alle de boligforeninger der er i dit område, og snak med dem om eventuelle ledige boliger.
Anmeld