Gik fra hinanden i nat... hjææælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Tystys14

Jeg gider ikke skrive ano da det ikke længere betyder noget, om i ved hvem der skriver...

Sagen er at min kæreste og jeg gik fra hinanden i nat, og nu står min datter og jeg uden tag over hovedet fra om en uge... mine forældre har lånt os deres sommerhus i en uge, men hvad så efter...

Min su er lige stoppet i denne måned og nu er jeg uden hjem og indtækt... Med min datter på 15 mdr... Kommunen smider en rundt og jeg er så forvirret nu... Hjælp hvad kan jeg gøre, for at finde en lidt nemmere akut løsning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

chael

Kommunen har en akut boligliste du kan blive skrevet op på.

Muligt de vil afvise, men stå fast og sig du vitterligt ikke har et sted til dig og din datter. De skal hjælpe, når du står med et barn. Og s se at få skrevet dig op i div. Boligselskaber. Også selvom ventetiden er lang.

Pøj pøj.

*C

Anmeld

4. juni 2012

CS

NV skriver:

Jeg gider ikke skrive ano da det ikke længere betyder noget, om i ved hvem der skriver...

Sagen er at min kæreste og jeg gik fra hinanden i nat, og nu står min datter og jeg uden tag over hovedet fra om en uge... mine forældre har lånt os deres sommerhus i en uge, men hvad så efter...

Min su er lige stoppet i denne måned og nu er jeg uden hjem og indtækt... Med min datter på 15 mdr... Kommunen smider en rundt og jeg er så forvirret nu... Hjælp hvad kan jeg gøre, for at finde en lidt nemmere akut løsning...

Åhhh træls situation!!! vil anbefale dig at kontakte mødrehjælpens rådgiver - de er rigtige søde til at hjæple og støtte!

Anmeld

4. juni 2012

Fru.Mäes <3

Ved ikke hvad du lige skal gøre, men vil ikke smutte uden at give dig en krammet og ønske dig alt for fremover!!

Håber du finder en løsning...

Anmeld

4. juni 2012

wamse

NV skriver:

Først et stort kram herfra

Kan du ikke låne sommerhuset mere end 1 uge?
Du skal først og fremmest jo have søgt kontanthjælp, så du har en indtægt. Måske du er heldig og de tager hensyn til, at du lige pt er i en situation, hvor du skal have løst nogle praktiske ting, så du ikke lige ryger i aktivering med det samme.

Jeg ved ikke om kommunen har mulighed for at hjælpe dig med at finde bolig, men ring til kommunen og forhør dig ad

Hvis ikke de kan hjælpe, så skal du have ringet til alle de boligforeninger der er i dit område, og snak med dem om eventuelle ledige boliger.

Anmeld

4. juni 2012

minimig

NV skriver:

Det er jeg da ked af at høre! Men hvad med det sted dig og din kæreste har boet? Hvis det er dig der har jeres datter kan du måske bo der et stykke tid? ...og ja, ellers er det bare afsted på kommunen og få noget hjælp. Jeg håber det bedste for jer.

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor bor du? Vil gerne tilbyde et tag at være under til det løser sig for dig

Men ellers afsted på kommunen som de andre også skriver.

Anmeld

6. juni 2012

Tystys14

rikkeregnbue skriver:

Hvor bor du? Vil gerne tilbyde et tag at være under til det løser sig for dig

Men ellers afsted på kommunen som de andre også skriver.

vi bor lige pt i mine forældres sommerhus i gedesby på falster.

Har bare stresset rundt for at få noget hjælp af kommunen, men nu har det vist sig jeg/vi intet kan få økonomisk eller tag over hovedet akut pga jeg mangler en eksamen den 25/6 så før jeg er færdig med mit studie er der ingen hjælp at hente...

Anmeld

6. juni 2012

Tystys14

wamse skriver:

Først et stort kram herfra

Kan du ikke låne sommerhuset mere end 1 uge?
Du skal først og fremmest jo have søgt kontanthjælp, så du har en indtægt. Måske du er heldig og de tager hensyn til, at du lige pt er i en situation, hvor du skal have løst nogle praktiske ting, så du ikke lige ryger i aktivering med det samme.

Jeg ved ikke om kommunen har mulighed for at hjælpe dig med at finde bolig, men ring til kommunen og forhør dig ad

Hvis ikke de kan hjælpe, så skal du have ringet til alle de boligforeninger der er i dit område, og snak med dem om eventuelle ledige boliger.

de har en aftale med nogle andre der skal låne det fra den 11/6...

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

NV skriver:

vi bor lige pt i mine forældres sommerhus i gedesby på falster.

Har bare stresset rundt for at få noget hjælp af kommunen, men nu har det vist sig jeg/vi intet kan få økonomisk eller tag over hovedet akut pga jeg mangler en eksamen den 25/6 så før jeg er færdig med mit studie er der ingen hjælp at hente...

Ej, det var  da godt nok noget mærkeligt noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.