kimfrit skriver:
Ja hvad skal jeg dog sige, i lang tid er min datter bleve små bidt af en anden pige, 3 gange har det været meget voldsomt. Sidste gang var i fredags. Da jeg har bækkenløsning er det nogle gange min far der henter hende. Og ingen havde sagt noget til ham om at hun vat blevet bidt, så jeg ved ikke om de har set det. Jeg fik en meget tvær pige hjem, og jeg tænkte at hun måske var lidt træt da det havde været en lang dag i vuggestuen. Så jeg ville give hende et bad, og opdager til min skræk er nyt STORT blåt mærke, samt en masse blodsprængninger både op og ned fra bide mærket
og samtidig er hendes arm lidt hævet. Hen af aften bliver hun mere og mere tvær og varm og hendes temp siger 38 og hendes arm er mere hævet. Vi tager til læge vagten da jeg er sikker på at hun har fået infektion i bidet. Hvilket lægen bekræfter og vi får noget pencelin til det.
Hun har stadig feber i dag, men er i meget bedre humør, jegbeholder hende selvf hjemme i morgen, men jeg vil sige noget til vuggen når jeg ringer i morgen, jeg aner bare ikke hva. Jeg er rasene og vil jo helst ikke få det til at lyde som et angreb, men noget må de jo gøre ved situationen Ik????
Nårh hvor synd for din lille ven! God bedring med hende.
Men jeg vil lige sige, at der BEHØVER ikke have været foregået noget uforsvarligt i vuggestuen. Men det har helt sikker været synd for din pige.
Problemet med de små er bare, at de har så svært ved at fortælle os, hvad der egentlig foregår, og hvis pædagogerne så ikke har set selve bidet, så er det, de har set måske, at din pige har råbt op og slået/bidt den anden pige! Altså som naturlig reaktion på det første bid. - I det tilfælde, er det sikkert din pige, der har fået at vide, "at man ikke må slå", hun har grædt, - og man har måske blot opfattet det som frustration over konflikten... Fuldstændig urimeligt over for din pige, men ikke desto mindre ville et sådan scanarie være forståeligt...
Jeg synes bare, du skal sige det, som det er. Ingen pædagoger med integritet behøver skæld ud i denne her sag. De vil allerede have det meget skidt, når du nævner det blå mærke.... Og når du så kommer til historien om lægevagten, vil deres ører være så røde, at de er ved at falde af. Din datters historie er jo en skræk for pædagoger, som jo i bund og grund og selvfølgelig vil vores børn det godt!