hvornår begyndte i pottetræning.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår begyndte i pottetræning

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.081 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

lucas<3

laver lige en afstemning.

min dreng er 22 måneder så tænkte hvornår jeg skulle i gang med og træne ham..

og hva potte vel i anbefale.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

maria_wlt

Stemt blankt...

Jeg går først i gang når ungerne er intra.. Altså at de ved lidt om hvad der sker på wc'et..

Jeg er ikke intra i at ungerne skal skide på kommando... 

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

Jeg har stemt blankt, da vi ikke er begyndt endnu (19 mrd) - så jeg følger lige med i svarene 

Anmeld

3. juni 2012

Maise86

Vi begyndte med min datter da hun var 1,5 år gammel. Hun havde faktisk ingen uheld derfra. Hun fik dog ble på når vi skulle ud og køre og sådan. Da hun var 2 var hun helt blefri.

Anmeld

3. juni 2012

PernilleogLouis

Vi har aldrig trænet med potte faktisk - han kom en dag og sagde han var færdig med at bruge ble og ja det var så det Af med den og det var jo så da han var klar til det

Anmeld

3. juni 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Jeg har stemt blankt, da vi ikke er begyndt endnu (19 mrd) - så jeg følger lige med i svarene 

Følger også lige med - vores Laura er 20 mdr.

Anmeld

3. juni 2012

Maise86

Hov ville også sige at min søn nu næsten er 18 mdr og ham har vi absolut ikke fornemmelsen af er klar til pottetræning endnu

Anmeld

3. juni 2012

Pige2009

maria_wlt skriver:

Stemt blankt...

Jeg går først i gang når ungerne er intra.. Altså at de ved lidt om hvad der sker på wc'et..

Jeg er ikke intra i at ungerne skal skide på kommando... 

Helt enig. Jeg startede først, da Laura viste interesse og det gjorde hun først lige inden hun blev 2 år Hun er nu 2½ år og siger for det meste til, når hun skal lave stort, men det med at tisse, kan hun endnu ikke mærke

Anmeld

3. juni 2012

Pige2009

lucas<3 skriver:

laver lige en afstemning.

min dreng er 22 måneder så tænkte hvornår jeg skulle i gang med og træne ham..

og hva potte vel i anbefale.?

Som en anden skriver, gik jeg først i gang, da Laura var parat - lige inden - hun blev 2 år. Jeg er ikke tilhænger af en potte, da man så alligevel skal vænne dem fra potten og til toilettet. Derfor har jeg sådan et ekstra bræt med trin til toilettet, så hun selv kan gå op og ned på toilettet

Anmeld

3. juni 2012

henh01

Vores søn på 1½ bliver sat på toilettet hver gang han skal i bad, eller bliver skiftet i underetagen (puslebordet er ovenpå og toilettet nedenunder) planen er at potten skal op og stå ved puslebordet så han kan komme på der når han bliver skiftet. Han laver ingenting på toilettet endnu, men det skader jo ingensteder at gøre det, sålænge de synes det er sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.