Storspiser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

twinny

Ciss skriver:

Hjælper det mon at begynde gradvist at tynde den sidste mælkeflaske ud, så han til sidst får en flaske vand i stedet for mælk?

Det har vi faktisk også prøvet i varmen, men så vågnede de begge mange gange og var sultne. Så det gik vi væk fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Ciss

twinny skriver:

Det har vi faktisk også prøvet i varmen, men så vågnede de begge mange gange og var sultne. Så det gik vi væk fra.

Ja men så har han vel ret og slet brug for maden?

De små bruger jo sindsygt med energi alle deres vågne timer.

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Ciss skriver:

Ja men så har han vel ret og slet brug for maden?

De små bruger jo sindsygt med energi alle deres vågne timer.

Ja, men det var mere, hvis en havde en god ide til, noget man måske kunne proppe i mælken eller noget mælk de har haft succes med til deres sultne børn.

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Ingenting kommer retur. Jo i den anden ende. høhø og masser af det.

Min mand vil ikke give dem færdiglavet mad. Men hvis det er løsning, så må vi prøve.

Ja, han spiser rugbrød til frokost. Spiser en til halvanden med alt muligt pålæg. Det har vi også prøvet at give inden natten.

Jeg aner ikke om de virker, har ikke afprøvet dem, men hvis man er ved at gå til grunde, så kunne det prøves.

Vil ikke kalde det retur, når det er den vej, ha ha.

Hmm, har i prøvet at høre sp ad, om hun kan foreslå noget andet? Men der var en der sagde noget meget tyndet flaske, måske ikke en hel dårlig ide ellers kan man bare kun tilbyde vand i natte timerne og gøre det hver nat, så han forhåbentligt hurtigt lære, at om natten er ikke spise tid.

Jeg håber i finder en løsning snart.

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

høhø.. Nej men stadigvæk større end 10 kilo.

Han skulle gerne vokse, det behøves du ikke lyder forkert.

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Jeg aner ikke om de virker, har ikke afprøvet dem, men hvis man er ved at gå til grunde, så kunne det prøves.

Vil ikke kalde det retur, når det er den vej, ha ha.

Hmm, har i prøvet at høre sp ad, om hun kan foreslå noget andet? Men der var en der sagde noget meget tyndet flaske, måske ikke en hel dårlig ide ellers kan man bare kun tilbyde vand i natte timerne og gøre det hver nat, så han forhåbentligt hurtigt lære, at om natten er ikke spise tid.

Jeg håber i finder en løsning snart.

Jaah vi har prøvet at tynde flaskerne, men så vågnede de bare mange gange og var sultne. SP siger, vi bare skal tage en kold tyrker for de er ikk sultne. Og det er de jo åbenbart, når de æder som svin.

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

Jeg hørte en gang, at hvis man blander kogt pasta i grøden tager det længere tid at fordøje....

Jeg har aldrig prøvet det, men det kunne måske være en ide?

(ok, det lyder måske ikke så delikat, men små børn tænker jo lidt anderledes end voksne omkring den slags...)

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Han skulle gerne vokse, det behøves du ikke lyder forkert.

haha. en smule, men forstår din pointe.

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Ciss skriver:

Jeg hørte en gang, at hvis man blander kogt pasta i grøden tager det længere tid at fordøje....

Jeg har aldrig prøvet det, men det kunne måske være en ide?

(ok, det lyder måske ikke så delikat, men små børn tænker jo lidt anderledes end voksne omkring den slags...)

Det er helt sikkert værd at prøve.  

De har fået rigtig risgrød før sengetid, altså med rigtige ris. Det hjalp ikke.

Men det må jeg simpelthen prøve.

Pasta blendet i mælken, føj for den lede.

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

twinny skriver:

Det er helt sikkert værd at prøve.  

De har fået rigtig risgrød før sengetid, altså med rigtige ris. Det hjalp ikke.

Men det må jeg simpelthen prøve.

Pasta blendet i mælken, føj for den lede.

Jeg har som sagt ikke prøvet det selv, men det er jo lidt spændende, om det virker. Håber, du giver en tilbagemelding, når du har prøvet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.